سرانه مصرف نمک در ایران چند برابر استاندارد جهانی است :: مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

دانلود جدید ترین آهنگ ها و فیلم های جدید

مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

دانلود جدید ترین آهنگ ها و فیلم های جدید

پرتال فیلم و موزیک مدیتا دانلود

کلمات کلیدی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام تمومم کن

دانلود اهنگ عاشقانه

آفت دهان

مرتضی پاشایی در برنامه امضاء

مرتضی پاشایی در امضاء

مرتضی پاشایی برنامه امضاء

مرتضی پاشایی امضاء

دانلود مصاحبه مرتضی پاشایی با برنامه امضاء

دانلود برنامه مرتضی پاشایی

دانلود برنامه امضاء مرتضی پاشایی

دانلود برنامه امضاء با حضور مرتضی پاشایی

برنامه امضاء با حضور مرتضی پاشایی

امضاء با حضور مرتضی پاشایی

متن آهنگ امید علومی به نام ثانیه ها

دانلود ثانیه ها از امید علومی

دانلود آهنگ جدید ثانیه ها امید علومی

دانلود آهنگ جدید امید علومی به نام ثانیه ها

دانلود آهنگ ثانیه ها امید علومی

ثانیه ها از امید علومی

امید علومی به نام ثانیه ها

آهنگ جدید امید علومی ثانیه ها

آهنگ ثانیه ها از امید علومی

Download New Music Omid Oloumi Sanieha

میترسم از علی ستوده

متن آهنگ علی ستوده به نام میترسم

علی ستوده به نام میترسم

دانلود میترسم از علی ستوده

دانلود آهنگ میترسم علی ستوده

دانلود آهنگ جدید میترسم علی ستوده

پیوندهای روزانه

مقایسه مصرف در ایران و جهان+جداول


این یک ادعای ساده و بدون استناد نیست. ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر دادن منابع غذایی، انرژی و حتی وقت خود پیشتازند، در حالی که میزان درست استفاده از منابع، یکی از پیش‌شرط‌های توسعه هر کشور است.


گویند که مردم ایران از اسراف‌کارترین مردمان جهان هستند. مردم ایران منابع ملی خود را به مقدار قابل ملاحظه‌ای تلف می‌‌کنند. اسراف در این منابع به اندازه‌ای است که بنا به آمار منتشره مصرف سرانه آب، انرژی، دارو، نان و دیگر مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران، چند برابر استانداردهای جهانی است. این یک ادعای ساده و بدون استناد نیست. ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر دادن منابع غذایی، انرژی و حتی وقت خود پیشتازند، در حالی که میزان درست استفاده از منابع، یکی از پیش‌شرط‌های توسعه هر کشور است.

اسراف

جداول مربوط به میزان هدر دادن منابع در ایران، به خوبی یکی از علل عدم توسعه واقعی و کیفی کشور را نشان می‌دهد؛ عاملی که اتفاقا در این نوبت بر عهده دولت‌مردان یا سیاست‌های نادرست آنان نیست، بلکه زاییده نگرش مردم در زندگی فردی و اجتماعی خود است. رویکرد مردم به استفاده از منابع که به تدریج در خلال سالیان شکل گرفته است، به آسانی هم از بین نخواهد رفت؛ اما بررسی و یادآوری آن، همواره تلنگری است بر این‌که حرکتی برای اصلاح آن از سوی مردم انجام بگیرد.

جداولی که در پی می‌آید، برگرفته از بنیاد کارآفرینی فروتن است که مروری اجمالی دارد به فرهنگ و رویه مصرفی مردم ایران‌زمین.

نخست؛ مصرف مواد غذایی:

فرهنگ استفاده از مواد غذایی، شاید در هیچ‌کجای دنیا به اندازه ایران ناسالم و غیر‌اقتصادی نباشد.

1. نان:

سرانه مصرف سالیانه نان در ایران 160 و در جهان 25 کیلوگرم است! به این معنا که مصرف ایرانیان شش برابر جهان است.

مردم ما پرمصرف‌ترین مردم جهان در مصرف گندم و نان هستند و با سرانه 160 کیلوگرم بالاترین مصرف سرانه نان را

در جهان دارا هستیم. لازم به توضیح است که میزان تولید نان در ایران 25 میلیارد عدد است.

2. تخم‌مرغ:

سرانه مصرف تخم‌مرغ در ایران، هشت تا نه کیلوگرم است؛‌ در حالی که در جهان ـ و به خصوص کشورهای پیشرفته ـ سالانه هر فرد تا 24 کیلو تخم‌مرغ مصرف می‌کند! یعنی در ایران، یک‌سوم جهان مصرف تخم‌مرغ داریم.

3. شیر:

سرانه مصرف شیر در ایران،‌ نود و در اروپا، سی‌صد کیلوگرم است!‌ در واقع ما یک‌سوم اروپایی‌ها شیر می‌نوشیم.

همچنین براساس آخرین آمار در مورد سبد غذایی ایرانیان، مصرف لبنیات به ازای هر نفر روزانه 139 گرم است که فقط 28 گرم از این میزان را شیر تشکیل می‌دهد. در حالی که مصرف مطلوب لبنیات هر فرد باید روزانه 225 تا 240 گرم باشد.

4. شکر:

سرانه مصرف شکر در ایران سی و استاندارد جهانی آن پنج کیلوگرم است. با این حساب سرانه مصرف شکر هر ایرانی شش برابر میانگین هر فرد در دنیاست!

5. سویا:

سرانه مصرف سویا در ایران پنج و در جهان ده کیلوگرم است! یعنی ما یک‌بیستم جهان سویا می‌خوریم. این در حالی است که مصرف سرانه سویا در اروپا و آمریکا نه تا یازده کیلوگرم برآورد شده است. حجم مصرف این فرآورده در ایران تنها به نیم کیلوگرم به ازای هر نفر می‌رسد.

6. نوشابه:

سرانه مصرف نوشابه در ایران 42 و در جهان تنها ده لیتر است! یعنی ما چهار برابر استانداردها نوشابه می‌نوشیم! ایرانیان سالانه بیش از دو‌میلیارد‌و‌نه‌صد‌میلیون تومان نوشابه استفاده می‌کنند. بنابراین از نظر سرانه مصرف نوشابه گازدار در ایران، رتبه اول جهان را داریم.

7. نمک:

سرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛‌ در حالی که در جهان سه کیلو نمک می‌خورند! ما دو برابر استانداردهای جهانی غذایمان را شور می‌کنیم!

میزان استاندارد مصرف نمک بین چهار تا پنج گرم در روز است. در حالی که ایرانیان به طور متوسط روزانه هشت تا ده گرم نمک مصرف می‌کنند.

8. میوه و سبزی‌جات:

سرانه مصرف سالیانه میوه و سبزی در ایران سی و در جهان 120 کیلوگرم است. ما یک‌چهارم جهانیان میوه و سبزی می‌خوریم!

ایران در تولید پانزده محصول اصلی باغی دنیا مقام اول تا دهم را دارد و بیش از چهار‌درصد از میوه و مرکبات جهان را تولید می‌کند. اما مصرف سبزی و میوه در کشورمان کمتر از میزان استاندارد جهانی است! (روزانه هر فرد باید حداقل چهارصد گرم میوه و سبزی مصرف کند؛ اما سرانه مصرف در ایران یک‌صد گرم است.)

9. ماهی:

سرانه مصرف سالیانه ماهی در ایران هفت و در جهان هیجده کیلوگرم است؛ یعنی حدود یک‌سوم جهان!

طول عمر:

طول عمر ایرانیان بیست درصد کمتر از میانگین جهانی است.

مرگ و میر:

حدود چهل درصد از مرگ‌های روزانه به دلیل سوء‌تغذیه است. در کشور ما از مجموع هشت‌صد مرگ روزانه، سی‌صد مورد مستقیماً به تغذیه نامناسب مربوط است.

وضعیت مصرف دارو:

میانگین سرانه اقلام دارو در هر نسخه در ایران شش و در جهان دو قلم است؛ یعنی سه برابر جهان!

آمار رسمی وزارت بهداشت می‌گوید در هشت سال گذشته، متوسط تعداد داروهای تجویز شده در هر نسخه، بیش از چهار قلم بوده است که در حال حاضر متوسط کشوری آن به 6/3 قلم رسیده است. این در حالی است که میانگین جهانی در این زمینه کمتر از دو قلم در هر نسخه است. یعنی در ایران بیش از سه برابر متوسط جهانی است.

فضای سبز:

میانگین سرانه فضای سبز در ایران پنج و در در جهان پانزده مترمربع است؛ یعنی یک‌سوم جهان!

و اما میزان مصرف انرژی:

1. برق:

سرانه مصرف سالیانه برق در ایران 2500 و در جهان 800 کیلووات؛ یعنی 3 برابر جهان.

2. آب:

سرانه مصرف روزانه آب در ایران 300 و در جهان 150 لیتر؛ یعنی 2 برابر میانگین جهان!

3. بنزین:

سرانه مصرف روزانه بنزین در ایران 90 و در جهان 15 لیتر؛ یعنی 6 برابر میانگین جهانی.

4. گاز:

سرانه مصرف سالانه گاز در ایران 1700 و در جهان 600 مترمکعب است؛ یعنی 3 برابر میانگین جهانی. به طور متوسط ایران حدود چهار برابر میانگین جهانی انواع انرژی‌ها را مصرف می‌کند.

ساعات کار:

سرانه ساعات کار سالانه در ایران 2400 و در جهان 1900 ساعت؛ یعنی یک‌و‌نیم برابر میانگین جهانی

ساعات کار مفید:

سرانه سالانه ساعات کار مفید در ایران 300 و در جهان 1400 ساعت؛ یعنی یک‌چهارم سرانه جهانی.

فضای ورزشی:

سرانه فضای ورزشی برای هر ایرانی 61 سانتی‌متر مربع است؛‌ در حالی که استاندارد جهانی آن،‌ دو متر مربع برای هر فرد است؛‌ یعنی یک‌سوم میانگین جهانی!

مطالعه:

سرانه زمان مطالعه روزانه در ایران 18 و در جهان 70 دقیقه؛ یعنی یک‌چهارم میانگین جهانی!

زمان مکالمه با تلفن و تلفن همراه:

سرانه زمان مکالمه روزانه در ایران چهل و در جهان ده دقیقه است؛ یعنی ما چهاربرابر میانگین جهانی از طریق تلفن‌های ثابت و همراه با دیگران حرف می‌زنیم!

مقایسه مصرف در ایران و جهان+جداول - تبیان

www.tebyan.net/mobile.aspx/Comment/index.aspx?pid=201890
... و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران، چند برابر استانداردهای جهانی است. ... سرانه مصرف شکر در ایران سی و استاندارد جهانی آن پنج کیلوگرم است. با این حساب سرانه مصرف شکر هر ایرانی شش برابر میانگین هر فرد در دنیاست! ... سرانه مصرف نمکدر یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛ در حالی که در جهان سه کیلو نمک می‌خورند!
... دیگر مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر دادن منابع غذایی، ... سرانه مصرف شکر هر ایرانی 30 کیلوگرم و 6 برابر میانگین هر فرد در دنیا است. ... در حالیکه ایرانیان بطور متوسط روزانه 8 تا 10 گرم نمک مصرف می‌کنند.
۳ ساعت پیش - دیگر مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از ...

میزان رویه مصرف ایرانیان و - سایت هواداران فوتبال

www.esteghlali.com › ... › میزان رویه مصرف ایرانیان و استانداردهای جهانی
ورودی بلاگ: میزان رویه مصرف ایرانیان و استانداردهای جهانی گویند که ؛ مردم ایران از ... و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... نمک: منطقه سرانه مصرف نمک در سال (واحد کیلوگرم) نسبت ایران 6 ایران 2 برابر جهان جهان 3 ...
ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر دادن منابع غذایی، انرژی ... مصرف نمک ایرانی ها سه برابربیشتر از متوسط جهانی است ... سرانه مصرف نوشابه گازدار در دنیا 10 لیتر است، ایرانی ها سالانه 42 لیتر نوشابه مصرف ..... مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است.
ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر دادن منابع غذایی، ... سرانه مصرف نوشابه در ایران 42 لیتراست، در حالی که این سرانه مصرف 4 برابر سرانه ... منطقه. سرانه مصرف نمک در سال (واحد کیلوگرم). نسبت. ایران. 6. ایران 2 برابرجهان ... و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است.

سرانه مصرف نمک در ایران چند برابر استاندارد جهانی است ...

90sport.blogsky.com/.../سرانه-مصرف-نمک-در-ایران-چند-برابر-استاندارد...
دیگر مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر ...
۲ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرانه مصرف تخم مرغ در ایران 8 تا 9 کیلوگرم است که این رقم در کشورهای پیشرفته 24 کیلوگرم است. ... میزان استاندارد مصرف نمک بین 4 تا 5 گرم در روز است. .... وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است.

سرانه مصرف نمک در ایران چند برابر استاندارد جهانی است | ...

feedgah.com/lastnews/.../سرانه-مصرف-نمک-در-ایران-چند-برابر-استاند/
۳ روز پیش - نوشته برجام منافع ملت ایران را در پی نداشته است/ آمریکایی ها دنبال روی کار آمدن سازش کاران در کشور هستند اولین بار در تهران نیوز پدیدار شد.

سرانه مصرف نمک در ایران چند برابر استاندارد جهانی است ...

bavanat.com/سرانه-مصرف-نمک-در-ایران-چند-برابر-استان/
۸ ساعت پیش - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بوانات ( Bavanat.com ) سرانه مصرف نمک در ایران چند برابر استاندارد جهانی است؟ الف)۳ برابر ب)۲ برابر

میزان رویه مصرف ایرانیان و استانداردهای جهانی - مقالات علمی ...

www.comox.blogfa.com/.../میزان-رویه-مصرف-ایرانیان-و-استانداردهای-جهان...
اسراف در این منابع به اندازه‌ای است که بنا به آمار منتشره مصرف سرانه آب، انرژی، دارو، نان و ... مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... در حالیکه ایرانیان بطور متوسط روزانه 8 تا 10 گرم نمک مصرف می‌کنند. 8.

سرانه مصرف نمک در ایران سه برابر استاندارد جهانی است ...

www.mehrnews.com/.../سرانه-مصرف-نمک-در-ایران-سه-برابر-استاندارد-...
۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرانه مصرف نمک در ایران سه برابر استاندارد جهانی استنمک ... وی گفت: طبق نظر محققان، میزان مصرف نمک در ایران حدود 10 تا 15 گرم در روز بوده که این میزان دو تا سه برابر استاندارد .... فقط چند دلال دلار را با نرخ ۳۷۰۰ تومان معامله کردند.

با نمک بودن ایرانی ها بیماری زاست - فرارو

fararu.com/fa/news/45340/با-نمک-بودن-ایرانی-ها-بیماری-زاست
مصرف نمک در ایران سه برابر مصرف استاندارد جهانی است. ... اداره بهبود تغذیه جامعه معاونت سلامت وزارت بهداشت، سال گذشته نیز سرانه مصرف نمک در ... در حالی که می‌توانند ظرف چـنـد هـفته با مصرف کمترنمک جوانه‌های چشایی خود را با نمک کم سازگار کنند.
میزان رویه مصرف ایرانیان و استانداردهای جهانی گویند که ؛ مردم ایران از اسراف‌کارترین ... دیگر مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... سرانه مصرف شکر هر ایرانی ۳۰ کیلوگرم و ۶ برابر میانگین هر فرد در دنیا است. ... در حالیکه ایرانیان بطور متوسط روزانه ۸ تا ۱۰ گرم نمک مصرف می‌کنند.

مصرف بنزین در ایران چند برابر مصرف جهانی است؟ - بازگشت ...

www.mod2.text-ahang.ir/.../مصرف-بنزین-در-ایران-چند-برابر-مصرف-ج...
ما نه تنها چند برابر متوسط جهانی، برق و شکر و بنزین و نمک مصرف می‌کنیم، . ... Mar 22, 2012 - سرانه مصرف شکر در ایران سی و استاندارد جهانی آن پنج کیلوگرم است.
۸ ساعت پیش - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بوانات ( Bavanat.com ) سرانه مصرف نمک در ایران چند برابر استاندارد جهانی است؟ الف)۳ برابر ب)۲ برابر
اسراف در این منابع به اندازه‌ای است که بنا به آمار منتشره مصرف سرانه آب، انرژی، دارو، نان ... و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... نمک: منطقه سرانه مصرف نمک در سال (واحد کیلوگرم) نسبت ایران 6 ایران 2 برابرجهان ...
۱۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرانه مصرف شکر در ایران سی و استاندارد جهانی آن پنج کیلوگرم است. ... ما نه تنها چند برابر متوسطجهانی، برق و شکر و بنزین و نمک مصرف می‌کنیم، .

اسراف کارترین مردم جهان را بشناسیم

vpb.um.ac.ir › صفحه اصلی › تازه‌های تحول
۲۲ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سرانه مصرف نمک در سال (واحد کیلوگرم). نسبت. ایران. 6. ایران 2 برابر میانگین جهانی ... اما مصرف سبزی و میوه در کشورمان کمتر از میزان استاندارد جهانی است. ... صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است.
اسراف در این منابع به اندازه‌ای است که بنا به آمار منتشره مصرف سرانه آب، انرژی، دارو، نان و ... غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... در حالیکه ایرانیان بطور متوسط روزانه 8 تا 10 گرم نمک مصرف می‌کنند.

سرانه مصرف نمک در یزد دو برابر استاندارد است

basijnews.ir/fa/news/.../سرانه-مصرف-نمک-در-یزد-دو-برابر-استاندارد-اس...
۶ ساعت پیش - سرانه مصرف نمک در یزد دو برابر استاندارد است ... سرانه مصرف نمک هر ایرانی در سال را 6 کیلوگرم اعلام شدهاست این در حالی است که میانگین جهانی ...

مصرف نمک در ایران دو برابر استاندارد جهانی است

oxinpress.ir/fa/news/.../مصرف-نمک-در-ایران-دو-برابر-استاندارد-جهانی-اس...
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصرف نمک در ایران دو برابر استاندارد جهانی است ... میترا جودکیان روز یکشنبه افزود: سرانه مصرف نمک هرایرانی در سال شش کیلوگرم می ... صنایع غذایی و آشامیدنی طی چند سال کاهش مقدار نمک در بیش از یک چهارم غذاهای تولیدی را به ...
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصرف نمک در ایران دو برابر استاندارد جهانی است ... اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:سرانه مصرف نمک هرایرانی در سال شش کیلوگرم می باشد ... غذایی و آشامیدنی طی چند سال کاهش مقدار نمک در بیش از یک چهارم غذاهای تولیدی را به دنبال ...
... که سرانه مصرف نمک در بین خانوارهای ایرانی دو تا سه برابر استاندارد های جهانی است یا ... چند صباحی است که در کشور بحث عوارض ناشی از مصرف نمک های غیر تصفیه ...

سرانه مصرف نمک در ایران سه برابر استاندارد جهانی است - خبر

www.galougahema.ir/سرانه-مصرف-نمک-در-ایران-سه-برابر-استاند/
سرانه مصرف نمک در ایران سه برابر استاندارد جهانی است ... حیدری اظهار داشت: مصرف زیاد نمک یکی از عوامل فشار خون بالااست که در ایران شیوع پیدا کرده است، ضمن اینکه نمک یک مانع ... برای تولید یک دستگاه تلفن همراه هوشمند، چند تن آب لازماست؟

سرانه مصرف نمک درایران چندبرابراستانداردجهانی است؟ :: ج ...

jbedandid.blog.ir/.../سرانه-مصرف-نمک-درایران-چندبرابراستانداردجهانی-ا...
۱۲ ساعت پیش - الف)3برابر ب)2برابر ج)5برابر د)4 برابر جواب گزینه (ب) 2برابر میباشد. ... سرانه مصرف نمک در ایران چند برابر استاندارد جهانی است؟ سرانه مصرف ...

ما قهرمان مصرف نوشابه، شکر و نمک ایم - آفتاب

www.aftabir.com/articles/.../ما-قهرمان-مصرف-نوشابه-شکر-و-نمک-ایم
۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - براساس این آمار مصرف نوشابه در ایران بیش از ۴ برابر استاندارد جهانی بود. ... مصرف لبنیات در ایران برای هر فرد روزانه ۱۳۹ گرم است که فقط ۲۸ گرم از ... تا ۳۰ سال پیش مصرف سرانه برنج ۱۵ تا۲۰ کیلوگرم بوده در حالی که طی چند ساله ...
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این جمله ای است که می‌توان پس از بررسی ده‌ها گزارش و آمار داخلی و قیاس آن ... 75 میلیونی ایران، بیش از استانداردهای جهانی، شکر، نمک، آب و بنزین، گاز و ... آمارها نشان می‌دهد که متوسط مصرف سرانه برق خانگی در کشور ما سه برابر متوسط جهانی است، از ... ما همانند مصرف انرژی، چند برابر متوسط میانگین جهانی، قند و نمک مصرف ...
سرانه مصرف سالیانه نان (واحد کیلوگرم). نسبت. ایران. 160. ایران 6 برابر جهان ... در حالی که ایرانیان بطور متوسط روزانه 8 تا 10 گرم نمک مصرف می‌کنند. ... را تو لید می‌کند؛ اما مصرف سبزی و میوه در کشورمان، کمتر از میزان استاندارد جهانی است (روزانه هر ... مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است.

متوسط سرانه تولید ، مصرف،.... جامعه انسانی: - دانش روز | دانش روز

hkousha.com/.../634-متوسط-سرانه-تولید-و-مصرف-جامعه-انسانی.html
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرانه مصرف شیر در ایران 91 کیلوگرم در سال است که این سرانه در اروپا 300 ... در حالی که ایرانیان بطور متوسط روزانه 8 تا 10 گرم نمک مصرف می‌کنند. ... غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است.
7- نمک: منطقه سرانه مصرف نمک در سال (واحد کیلوگرم) نسبت ایران 6 ایران 2 برابر جهان جهان ... اما مصرف سبزی و میوه در کشورمان کمتر از میزان استاندارد جهانی است (روزانه هر فرد ... و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است.
مصرف سرانه ی شــــــــــــــکر در ایران 30 کیلوگرم محاسبه شده است که از میزان متوسط جهانی حدود 4 ... سرانه ی مصرف نمـــــــــــــــــک در ایران 2 برابر استانداردهای جهانی است .
سرانه مصرف شکر هر ایرانی 30 کیلوگرم و 6 برابر میانگین هر فرد در دنیا است. ... روز است. در حالیکه ایرانیان بطور متوسط روزانه 8 تا 10 گرم نمک مصرف می‌کنند. ... اما مصرف سبزی و میوه در کشورمان کمتر از میزان استاندارد جهانی است. ... چند گیاه آرامش بخش.
۲۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرانه مصرف روغن هر ایرانی 3 کیلوگرم است/ ایرانی‌ها دو و نیم برابر دیگر مردم جهان ... مصرف نمک در بین هموطنان دو و نیم برابر بیشتر از استاندارد جهانی است و هر روز ... ولی باید ایشان بفرمایند جمعیت کشور را چند نفر محاسبه کرده اند؟

نتایج جستجو برای مصرف نمک در ایران 2تا 3برابر استاندارد ...

khabarfarsi.com/search?...مصرف%20نمک%20در%20ایران%202تا%203برا...
مصرف آنتی بیوتیک در ایران 16 برابر استاندارد جهانی است ... ایران یکی از کشورهایی ... سرانه مصرف نمک در ایران حدود دو برابرحد مجاز است ... با بیان اینکه مصرف ...
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - میزان استاندارد مصرف نمک بین ۴ تا ۵ گرم در روز است. در حالی که ... سرانه کلی مصرف دارو در ایران سهبرابر استاندارد جهانی است. در مجموع ... است. وزیر بهداشت ایران چند سال پیش مصرف خودسرانه دارو در ایران را یک بحران توصیف کرد. [۴].

میزان مصرف ایرانیان در مقایسه با «استانداردهای جهانی» + جدول ...

www.iranamerica.com › ... › ورود به تالار اقتصادی › بخش اقتصادی
۲۴ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرانه مصرف شکر هر ایرانی ۳۰ کیلوگرم و ۶ برابر میانگین هر فرد در دنیاست. ... میزان استاندارد مصرف نمک بین ۴ تا ۵ گرم در روز است. ... و دیگر مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است.

ما ایرانی ها در این موارد قهرمانیم - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/17839_ما-ایرانی-ها-در-این-موارد-قهرمانیم.html/
۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - براساس این آمار مصرف نوشابه در ایران بیش از ۴ برابر استاندارد جهانی بود. ... اگر در هر وعده غذایی نوشابه می خورید، اگر همیشه نمکدان دستتان است و اگر دوست دارید غذای ... تا ۳۰ سال پیش مصرف سرانه برنج ۱۵ تا۲۰ کیلوگرم بوده در حالی که طی چند ساله گذشته این ... شاید باور نکنید اما ما روزانه ۲۰گرم نمک مصرف می کنیم.
سرانه مصرف شکر هر ایرانی 30 کیلوگرم و 6 برابر میانگین هر فرد در دنیا است. ... منطقه. سرانه مصرف نمک در سال (واحد کیلوگرم). نسبت. ایران. 6. ایران 2 برابر جهان ... اما مصرف سبزی و میوه در کشورمان کمتر از میزان استاندارد جهانی است (روزانه هر فرد باید حداقل .... و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است.
۱۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پایگاه اطلاع رسانی سلامت ایرانیان : ما قهرمان مصرف نوشابه، شکر و نمک ایم. ... بررسی ذائقه مردم ایرانبراساس آماری که از سرانه مصرفشان منتشر شده است ... براساس این آمار مصرف نوشابه در ایران بیش از 4 برابر استاندارد جهانی... تا 30 سال پیش مصرف سرانه برنج 15 تا20 کیلوگرم بوده در حالی که طی چند ساله گذشته این ...
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالی که ایرانیان بطور متوسط روزانه 13 تا 15 گرم نمک مصرف می‌کنند. ایران ... سرانه کلی مصرف دارو درایران سه برابر استاندارد جهانی است. ... وزیر بهداشت ایران چند سال پیش مصرف خودسرانه دارو در ایران را یک بحران توصیف کرد. [4].

میزان رویه مصرف ایرانیان و استانداردهای جهانی - تالار ...

forum.hammihan.com › تالارهای موضوعی › هم اندیشی
۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
... دیگر مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... منطقه سرانه مصرف شکر (واحد کیلوگرم) نسبت ایران 30 ایران 6 برابر جهان جهان 5 ... میزان استاندارد مصرف نمک بین 4 تا 5 گرم در روز است.
۶ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عکسی متاثر کننده از خشک شدن دریاچه ارومیه طی این چند سال * سیگاری دوساله .... 25 کیلوگرماست! به این معنا که مصرف ایرانیان شش برابر جهان است. ... سرانه مصرف شکر در ایران سی و استاندارد جهانی آن پنج کیلوگرماست. با این حساب ... در روز است. در حالی که ایرانیان به طور متوسط روزانه هشت تا ده گرم نمک مصرف می‌کنند.
۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دکتر سیاری با بیان اینکه مردم ایران روزانه 10 تا 12 گرم نمک مصرف می‌کنند، گفت: این میزان 2 تا 3 برابر استاندارد جهانی است. ... اجرای بسیج ملی کاهش مصرف نمک چند هدف را دنبال می‌کند اولین هدف این است که تولید کنندگان مواد غذایی ...
بررسی ها نشان می دهد که سرانه مصرف غذا، دارو و انرژی در ایران به گونه ای است که ایرانی ها ... -سرانه مصرف نمک در ایران ۲برابر استاندارد جهانی است(افزایش عوارض مصرف .... الگوی مصرف) سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف را در چند جلسه تصویب کرد به ...
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاوه زرگران درباره ضرورت کاهش مصرف نمک ، چربی و شکر در محصولات ... گفت سرانه مصرف نان در کشور تقریباً 2 برابر متوسط جهانی است ، به طور ...

مصرف نمک در ایران بیش از دو برابر استاندارد جهانی/ حداکثر ...

www.imna.ir/.../مصرف-نمک-ایران-بیش-دو-برابر-استاندارد-جهانی-حداکث...
خبرگزاری ایمنا: در حال حاضر مصرف نمک در کشور ایران بالا و حدود ۳-۲ برابر مقدار توصیه شده سازمان جهانی بهداشت ... هرهفتهچند افتتاح/ افتتاح فرهنگسرا در محله گورت،فرهنگسر . ... افتتاح پروژه های شهری سرانه خدماتی شهر را افزایش داد ... مصرف نمک در ایران بیش از دو برابر استاندارد جهانی/ حداکثر مقدار مصرف روزانه نمک ۵ گرم است.

هر ایرانی چند کیلو روغن مصرف می کند؟ - پول‌نیوز

www.poolnews.ir/fa/news/.../هر-ایرانی-چند-کیلو-روغن-مصرف-می-کند
۲۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرانه مصرف روغن باید طی 3 سال آینده با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم ... نمک در بین هموطنان دو و نیم برابر بیشتر از استاندارد جهانی است و هر روز ...

متفرقه آمار و واقعیت های مصرفی اسفناک در ایران [آرشیو] - ...

forum.p30world.com › ... › موارد دیگر › مـتـفـرقـه
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 3پست - ‏2 نویسنده
میزان استاندارد مصرف نمک بین ۴ تا ۵ گرم در روز است. در حالی که ... سرانه کلی مصرف دارو در ایران سه برابر استاندارد جهانی است. در مجموع ... وزیر بهداشت ایران چند سال پیش مصرف خودسرانه دارو در ایران را یک بحران توصیف کرد. [۴]در مورد ...

میزان رویه مصرف ایرانیان و استانداردهای جهانی - I was in the ...

eden.shahroozfarahmand.com/.../میزان-رویه-مصرف-ایرانیان-و-استاندارد...
۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ... وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر ... سرانه مصرف تخم مرغ در ایران 8 تا 9 کیلوگرم است که این رقم در کشورهای پیشرفته 24 کیلوگرم است. ... است. در حالیکه این سرانه مصرف 4 برابر سرانه مصرف دنیاست. 7. نمک: ...

مصرف نوشابه همچنان در کشور چند برابر استاندارد جهانی ...

fa.hopehealthclub.com/مصرف-نوشابه-همچنان-در-کشور-چند-برابر-اس/
مصرف نوشابه همچنان در کشور چند برابر استاندارد جهانی یک لیوان نوشیدنی خنک و ... نه اشتباه نشود قضیه نه سیگار است و نه قلیان و نمک و قند و… .... گزارش‌ها نشان می‌دهد سرانه مصرف نوشابه در دنیا 10 لیتر است اما به طور متوسط سالانه هر نفر درایران ۴۲ ...
۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما این، تنها آمار وحشتناک از مصرف غیر استاندارد مواد غذایی توسط ایرانی‌ها ... سرانه مصرف نان هر ایرانی در سال در حالی 160 کیلوگرم است که این آمار در ... در واقع ایرانی ها 6 برابر آمار جهانی نان می خورند و از این لحاظ در صدرجهان قرار دارند. ... روغن، نمک، شکر؛ خودکشی دست جمعی ایرانی ها ... تخم مرغ؛ چند پله پایین تر از جهان.
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالی که ایرانیان بطور متوسط روزانه ۱۳ تا ۱۵ گرم نمک مصرف می‌کنند. ایران در ... سرانه کلی مصرف دارو در ایران سه برابر استاندارد جهانی است. ... وزیر بهداشت ایران چند سال پیش مصرف خودسرانه دارو در ایران را یک بحران توصیف کرد. [۴].

ایسنا - قاتل استحکام استخوان‌ها را بشناسید

isna.ir/fa/news/93102915797/قاتل-استحکام-استخوان-ها-را-بشناسید
۲۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طبق نظر محققان میزان مصرف نمک در ایران حدود 10 تا 15 گرم در روز است که این میزان بسیار بیشتر از حداستاندارد مصرف نمک استسرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛ در حالی که در جهان سالانه سه کیلوگرم نمک مصرف می‌شود. ... در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:.

[DOC]ﺍﻫﻤﯿﺖ

www.mums.ac.ir/shares/ch.../2-اهمیت%20کاهش%20مصرف%20نمک.docx
سرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛ در حالی که در جهان سالانه سه کیلو نمک می‌خورند. ! ما دوبرابر استانداردهای جهانی غذایمان را شور می‌کنیم! نمک چه ...

نسخه چاپی

kayhan.ir/fa/print/27916
۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آنها هیچ اصراری ندارند که مطابق میانگین آمارهای جهانی و استانداردهای لازم ... سرانه مصرف نان هر ایرانیدر سال درحالی 160کیلوگرم است که این آمار در ... اما ایرانی‌ها دو تا سه برابر بیشتر نمک می‌خورند. ... *تخم‌مرغ؛ چند پله پایین‌تر از جهان

برچسب ها - سرانه مصرف - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/سرانه%20مصرف
متاسفانه چند سالی است که میزان مصرف این ماده غذایی. ... غذای اصلی مردم ایران است و بیشترین سرانه مصرف نان. ... مصرف نمک مردم آن دو تا سه برابر استاندارد جهانی.

نمک، قاتل استحکام استخوان‌ها - همشهری آنلاین

www.hamshahrionline.ir/details/284770/Lifeskills/Nutrition
۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش ایسنا، ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهاست که میانگین روزانه مصرف نمک مردم آن دو تا سه برابر استاندارد جهانی است. طبق نظر محققان ...

نمک قاتل استخوان است! - محصولات غذایی - تغذیه - سلامت نیوز

www.salamatnews.com › تغذیه › محصولات غذایی
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهاست که میانگین روزانه مصرف نمک مردم آن دو تا سه برابر استاندارد جهانی است. طبق نظر محققان میزان مصرف نمک در ...

ایرانی‌ها به خاطر این ۱۱ مورد سرطان می‌گیرند - عصر پیشرفت

www.asrpishraft.com › ... › ایرانی‌ها به خاطر این ۱۱ مورد سرطان می‌گیرند
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با وجود اینکه برخی از این اخبار دلگرم کننده است، اما باز سرطان در سرتاسر ... می‌کنند‌؛ تراژدی‌ که کمتر خانواده‌ای را می‌توان در این چند ساله در شهر تهران سراغ ... شاید جالب باشد بدانید آرسنیک در جنگ جهانی دوم برای درمان سرطان استفاده می‌شده است. ... است که سرانه مصرف نمک در ایران با میزان استاندارد آن فاصله زیادی دارد.
در واقع ایرانی‌‌ها شش برابر آمار جهانی نان می‌خورند و از این لحاظ در صدر جهان قرار دارند. ... تا سی سال پیش مصرف سرانه برنج ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرم بوده و طی چند ساله گذشته این ... ما روزانه ۲۰ گرم نمک مصرف می‌کنیم، دو برابر آنچه در دنیا نمک استفاده می‌کنند و چهار ... سرانه مصرف شکر در ایران حدود سی کیلوگرم در سال است که استاندارد جهانی آن ...

افراط ایرانی ها در خوردن غذاهای پرکالری | اتاق خبر

www.otaghnews.com/news/.../افراط-ایرانی-ها-در-خوردن-غذاهای-پرکالری
۱ روز پیش - بلکه، ما نگران افراط در مصرف غذاهای پرکالری و آسیب رسان به سلامت ... مصرف نمک، شکر و روغن در کشور ما بالاتر از استانداردهای جهانی است. دیناروند ادامه داد: سرانه مصرف نمک ایرانی ها ۲ برابر میانگین لازم است. .... اقتصادی · سیاسی · بخش خصوصی · بازار · اجتماعی · بین الملل · فرهنگی · فناوری · چند رسانه ای · ورزشی.

مصرف نمک در قزوین 2.8 برابر استاندارد جهانی است | News File

newsfile.ir/.../مصرف+نمک+در+قزوین+2.8+برابر+استاندارد+جهانی+است
مصرف نمک در قزوین 2.8 برابر استاندارد جهانی است .... سرانه مصرف شیر و فراورده های لبنی در کشور به کمتر از 60 لیتر رسیدتهران- ایرنا- مدیرعامل .... آسیا طی چند ماه آینده به آمریکا می روند تا نخستین نشست سران اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه.
۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اسراف در این منابع به اندازه*ای است که بنا به آمار منتشره مصرف سرانه آب، انرژی، دارو، نان ... مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... منطقه سرانه مصرف نمک در سال (واحد کیلوگرم) نسبت

آمار و واقعیت های مصرفی در ایران - I-NOTES

i-notes.ir/2015/03/آمار-و-واقعیت-های-مصرفی-در-ایران/
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این گزارش سعی شده است تا به ارائه آمار مصرف و روند مصرف گرایی در ایران اشاره شود و ... است. در حالی که ایرانیان بطور متوسط روزانه ۱۳ تا ۱۵ گرم نمک مصرف می‌کنند. ... سرانه کلی مصرف دارو در ایران سه برابر استاندارد جهانی است. ... وزیر بهداشت ایران چند سال پیش مصرف خودسرانه دارو در ایران را یک بحران توصیف کرد.
۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما این، تنها آمار وحشتناک از مصرف غیر استاندارد مواد غذایی توسط ایرانی‌ها نیست ... سرانه مصرف نان هرایرانی در سال در حالی 160 کیلوگرم است که این آمار در جهان تنها 25 کیلوگرم است. در واقع ایرانی‌ها 6 برابر آمار جهانی نان می‌خورند و از این لحاظ در صدرجهان قرار دارند ... خودکشی دست جمعی ایرانی‌ها با مصرف روغن، نمک، شکر.
20 درصد داروی مصرفی در ایران خودسرانه مصرف می شود و 40 درصد مردم خودسرانه ... که چهار برابر استاندارد جهانی است وسرانه کلی مصرف دارو سه برابر استاندارد جهانی است. ... وی ماههاست که با استفاده از نمک ، چند قلم موی نقاشی و یک کاردک چنان هنرنمایی می ...

به صرف اسراف!

shahraraonline.com/news/55793
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ادامه به چند مورد شایع اسراف مواد غذایی اشاره خواهیم کرد. • نان: سرانه مصرف ... ٢۵‌کیلوگرم است! به این معنا که مصرف ایرانیان شش برابر جهان است. ... شکر: سرانه مصرف شکر در ایران ٣٠ و استاندارد جهانی آن ۵کیلوگرم است. با این حساب ... در‌حالی‌که ایرانیان به طور متوسط روزانه ٨ تا ١٠‌گرم نمک مصرف می‌کنند. چند مورد عینی ...

فرهنگی - مصرف نمک در ایران دو برابر استاندارد جهانی است

jazzservices.net/.../مصرف_نمک_در_ایران_دو_برابر_استاندارد_جهانی_اس...
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصرف نمک در ایران دو برابر استاندارد جهانی است ... میترا جودکیان روز یکشنبه افزود: سرانه مصرف نمک هرایرانی در سال شش کیلوگرم می باشد در ...
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طبق نظر محققان میزان مصرف نمک در ایران حدود ۱۰ تا ۱۵ گرم در روز است که این میزان بسیار ... ما دو برابر استانداردهای جهانی غذایمان را شور می‌کنیم! نمک ...
سرانه مصرف نوشابه در ایران 2 برابر استاندارد جهانی؛ سرانه مصرف شیر یک سوم ... 2 برابر استاندارد کشورهای اروپایی است در حالی که مصرف سرانه شیر در ایران یک ... وی گفت : هر چه چربی کمتر دریافت کنیم به سلامت خود کمک بیشتری کرده‌ایم، هر چندنباید فراموش کرد، چربی‌های شیر از نظر ... میزان نمک غذاهای آماده باید استاندارد شود ...

ایران خبر - نمک عامل مهم کاهش تراکم استخوان

www.irankhabar.ir/.../نمک-عامل-مهم-کاهش-...
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دریافت زیاد سدیم نمک و مصرف غذا و تنقلات شور و پرنمک سبب کاهش باز جذب کلسیم از ... ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهاست که میانگین روزانه مصرف نمک مردم آن دو تا سه برابر استاندارد جهانی است. ... سرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛ در حالی که در جهان سالانه ... کوتاه شدن قد طی چند سال
۱ روز پیش - بلکه، ما نگران افراط در مصرف غذاهای پرکالری و آسیب رسان به سلامت هستیم. ... ها ۲۰ درصد بالاتر از میزان مطلوباست، افزود: سرانه مصرف نمک، شکر و روغن در کشور ما بالاتر از استانداردهای جهانی است. دیناروند ادامه داد: سرانه مصرف نمک ایرانی ها ۲ برابر میانگین لازم است. ... دلار چند هزار تومان شود، "سکوت" دولت می‌شکند؟

نان در ایران - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/932542716632463106
سرراست پاسخ می‌دهد: «کسانی که می‌گویند نان گران است، پول آرد، خمیرمایه، نمک، حقوق ... «نمی‌شود چند نانوایی صنعتی پخت کنند و ما نان آنها را بفروشیم. ... میانگین جهانی سرانه مصرف نان ۲۵ کیلوگرم در سال است که به مراتب کمتر از مصرفایرانی‌هاست. ... می‌یابد و تا حدود 190 180 کیلوگرم می‌رسد که حدود دو برابر استاندارد جهانی است.

ایران یکی از پرمصرف‌ترین نمک طعام در جهان است | قلم تو

www.ghalameto.ir/.../ایران-یکی-از-پرمصرف‌ترین-نمک-طعام-در-جهان-اس...
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... قاشق چایخوری) استایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهاست که میانگین روزانه مصرف نمک مردم آن دو تا سه برابر استاندارد جهانی است. ... سرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛ در حالی که در جهان سالانه سه کیلوگرم نمک مصرف می‌شود. ... چﻨﺪ ﺭﻭﺯ پیﺶ ﺑﺮﺍی ﺧﺮیﺪ ﺑﺮﺧی ﻭﺳﺎیﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﻧیﺎﺯﻡ ﻣﺘﻨی ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ.

برچسب ها - سرانه مصرف - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/3/سرانه%20مصرف
میلیون در سال است 1- شاخص مصرف الکل در جهان... معمولا به صورت ... مصرف می شود اگر به صورتی خوشبینانه سرانه مصرف نمک. ... تا لذت نوشیدن آن را برای مصرف کنندگان چند برابر... مری در ... دبیرخانه محصولات بهداشتی سازمان جهانی استاندارد درایران.
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرانه 10 کیلوگرمی حبوبات در ایران در حالی که مصرف نمک 2.5 برابر میزان مورد نیاز بدن و میزان مصرفچربی و شکر در بین ایرانیان بسیار بالاتر از استانداردها است، ... این ارقام باعث شده سرانه مصرف نان در ایران شش برابر میانگینجهانی باشد. ... قاسمعلی حسنی یادآور می‌شود: یکی از مهم‌ترین دلایل چندبرابر شدن قیمت ...
۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ... غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر دادن ... سرانه مصرف تخم مرغ در ایران 8 تا 9 کیلوگرم است که این رقم در کشورهای ... لیتر است. در حالیکه این سرانه مصرف 4 برابر سرانه مصرف دنیاست. 7. نمک: ...
مصرف نمک در ایرانسرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی ها 6 کیلوگرم است در حالی که در جهان سرانه مصرف 3 کیلو گرماست در نتیجه ایرانی ها دو برابر استاندارد جهانی غذاهایشان را شور می کنند. ... چند نکته ضروری درمورد نمک را بدانید. بدن بهنمک کمتری ...

مصرف سرانه - فودپرس

www.foodpress.ir/Tag/?key=مصرف+سرانه
نتایج مرتبط با کلمه ی : مصرف سرانه. ... آب اقیانوس اطلس در ایران. صنایع غذایی> کمتر کسی خبر دارد که پیتزاهای ایرانی چند برابر شورتر از آب اقیانوس اطلس است.
۲۷ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این رقم بیش از 6 برابر سرانه‌ی جهانی مصرف نان است! ... نمک (به طور سرانه) در سال تقریباً دو برابر استانداردهای جهانی از نمک استفاده می‌کنیم.

آمار هولناک مصرف انرژی در ایران - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/231951/آمار-هولناک-مصرف-انرژی-در-ایران
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آب، برق و گاز از جمله منابع انرژی مهمی است که با صرف هزینه بسیار ... یکی از کلیشه های سینمایایران در چند دهه بعد از انقلاب. ... قبل از مصرف این داروها کمی نمک بخورید ... متوسط مصرف سرانه برق خانگی در کشور ما سهبرابر متوسط جهانی است، از ... نظر گرفتن استانداردهای جهانی پاسخگوی 200 میلیون نفر جمعیت است، ...

click

click77.blogfa.com/
7- نمک: منطقه سرانه مصرف نمک در سال (واحد کیلوگرم) نسبت ایران 6 ایران 2 برابر جهان ... و صرف وقت برای انجام یک کار معین درایران چند برابر استانداردهای جهانی است.
کشاورزی، متهم اصلی بحران آب در ایران است. ... صحبت می‌شود، عمدتاً این تصویر ارائه می‌شود که در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۵۰ چنین بحرانی وجود خواهد داشت و مثلاً سرانه آب تجدیدپذیر به کمتر از هزار مترمکعب می‌رسد. ... هم‌اکنون مصرف بخش شرب حداقل ۳۰ درصد بیش از استانداردهای دنیاست. ...... ارقامی چندین برابر استانداردهای داخلی و میانگین جهانی.

نیمی از زنان بالای ۴۵ سال گرفتارپوکی استخوان/میزان مصرف ...

shafaonline.ir/.../نیمی-از-زنان-بالای-۴۵-سال-گرفتارپوکی-استخوانمیزا...
۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شفا آنلاین-مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت مصرف زیاد نمک را عامل فشار خون، ... به گزارش شفا آنلاین،زهرا عبداللهی مصرف نمک در ایران را بسیار بالا دانست و گفت: سرانه مصرف نمک در ایران ... حدود 10 تا 15 گرم، یعنی 2 تا 3برابر استاندارد جهانی (کمتر از 5 گرم در روز) است. ... انسان هایی که چند قرن زنده می مانند!

نمک، سم سفید - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/136706/نمک-سم-سفید
۱۷ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سرانه مصرف نمک در ایران بیش از دو برابر استاندارد جهانی است.
۱۸ ساعت پیش - سرانه مصرف نمک هر ایرانی در سال را ۶ کیلوگرم اعلام شده است این در حالی است که میانگین جهانی مصرفاین ماده غذایی سه کیلو گرم است. امروزه با توجه به شیوع بالای ... معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد: سرانه مصرف نمک در یزد دوبرابر استاندارد است. 1 دقیقه ago ... معرفی چند بازی هیجان‌انگیز اندروید+ عکس. 15 دقیقه ago.

قاتل استخوان ها - میهن فال

www.mihanfal.com › پزشکی و سلامت
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهاست که میانگین روزانه مصرف نمک مردم آن دو تا سه برابر استاندارد جهانی است. دریافت زیاد سدیم نمک و ... مصرف نمک استسرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛ در حالی که در جهان سالانه سه کیلوگرم نمک مصرف می‌شود. ... کوتاه شدن قد طی چند سال. – خمیدگی پشت.
۲۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خدمتگزاران؛ دریافت زیاد سدیم نمک و مصرف غذا و تنقلات شور و پرنمک ... که میانگین روزانه مصرف نمکمردم آن دو تا سه برابر استاندارد جهانی است. طبق نظر محققان میزان مصرف نمک در ایران حدود ۱۰ تا ۱۵ گرم در روز است که ...سرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛ در حالی ... کوتاه شدن قد طی چند سال
١٠‌میلیون نفر در کشور به خاطر مصرف زیاد نمک، فشار خون بالا دارند. .... مصرف نمک در ایران سه برابر مصرف استاندارد جهانی است. ... بهبود تغذیه جامعه معاونت سلامت وزارت بهداشت، سال گذشته نیز سرانه مصرف نمک در کشور10 تا 15 گرم ... در حالی که می‌توانند ظرف چـنـد هـفته با مصرف کمترنمک جوانه‌های چشایی خود را با نمک کم سازگار کنند.
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... کشورهاست که میانگین روزانه مصرف نمک مردم آن دو تا سه برابر استاندارد جهانی است. طبق نظر محققان میزان مصرف نمک در ایران حدود ۱۰ تا ۱۵ گرم در روز است که این میزان بسیار بیشتر از حد استاندارد مصرف نمک است.سرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛ در حالی که ... کوتاه شدن قد طی چند سال

سرانه مصرف نان هر ایرانی چقدر است؟ – جدیدترین اخبار ایران و ...

www.momtaznews.com/سرانه-مصرف-نان-هر-ایرانی-چقدر-است؟/
دست از نمک خوردن بردارید سرانه مصرف نمک در ایران بیش از ۲ برابر استاندارد جهانی است و مهمترین عامل در بروز فشار خون نیز به حساب می آید.دکتر محمد تقی انوشه ...

مقصر بحران مصرف در ایران؛ مردم یا مسئولین!؟ | عصر جنوب

www.asrejonoob.ir/social/5196/مسوولان-دنبال-راهکار-بیهوده-انتقال-آب
۱۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرانه مصرف انرژی در ایران ۴برابرکشوری مثل هند با یک میلیارد جمعیت است. ... ایرانیان چند برابر میانگینجهانی روغن مصرف می‌کند. آمار مصرف نمک در ایران ۲برابرمیانگین جهان است. ... ناظر شهرداری، هنوز هم درست نیست و هدر رفت این منابع در بخش خانگی با وجود این ساختمان‌های غیر استاندارد روزبه روز بیشتر می‌شود.

مصرف نمک در ایران دو برابر استاندارد جهانی است - موزیکس

nuza.musicss.in/pmus1982397_مصرف-نمک-در-ایران-دو-برابر-استاندارد...
مصرف نمک در ایران دو برابر استاندارد جهانی است - موزیکس در این باره نوشت: ... ایا توان مصرف کننده در ستاره با مثلث برابر است چند نکته اساسی و ساده در مورد توان بار. .... استخوان می شود سرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی ها شش کیلوگرم است.

ایرانیان 2 تا 3 برابر میانگین جهانی سم سفید مصرف می‌کنند ...

danakhabar.com/.../ایرانیان-2-تا-3-برابر-میانگین-جهانی-سم-سفید-م...
۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - او درگفتگوی خود گفته ارزان‌ترین نمک جهان در ایران است و ایران ... بد هم داده که سرانه مصرف نمک در ایرانیان 2 برابر میانگین جهانی است. .... به‌طور متوسط روزانه 8 تا 10 گرم نمک مصرف می‌کنند در حالی‌که میزان استاندارد مصرف نمک بین 4 تا 5 گرم در روز است. ... چند نکته مهم از علمای برجسته برای درمان هواس پرتی در نماز.

مراقب باشید غذای شما طعم بیماری ندهد - پایگاه خبری تحلیلی ...

www.tavarta.ir/مراقب-باشید-غذای-شما-طعم-بیماری-ندهد/
۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... ایران 10 تا 15 گرم می باشد که این مقدار، 2 تا 3 برابر استاندارد جهانی، یعنی 5 گرم است. همچنین، خوباست بدانیم که سرانه مصرف نمک در ایران، سالیانه 6 کیلوگرم ... از طرف دیگر، یکی از مهمترین دلایل مصرف زیاد نمک، عادت به طعم شور در ... جامعه ایرانیان، نام گرفته که امید است، راهنمای آموزشی فوق، گامی هر چند کوچک ...

مصرف اب ایران چند برابر حد معمول دنیا | جستجو | دنیای وب

berasad.ir/list/مصرف+اب+ایران+چند+برابر+حد+معمول+دنیا.html
میانگین آب مصرفی سرانه جهان حدود 580 مترمکعب برای هر نفر در سال است که این رقم ... مصرف نمک در ایران دو برابر استانداردهای جهانی و حدود 10 الی 12 گرم برای هر فرد ...
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - میزان رویه مصرف ایرانیان و استانداردهای جهانی گویند که ؛ مردم ایران از اسراف‌کارترین مردمان جهان هستند. ... وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. ... سرانه مصرف تخم مرغ در ایران ۸ تا ۹ کیلوگرم است که این رقم در ... در حالیکه ایرانیان بطور متوسط روزانه ۸ تا ۱۰ گرم نمک مصرف می‌کنند.

سرانه مصرف روزانه آب در کشور دو برابر میانگین جهان است

ojkaran.finderpost.ir/.../%20سرانه%20مصرف%20روزانه%20آب%20در%2...
طبق نظر محققان میزان مصرف نمک در ایران حدود ۱۰ تا ۱۵ گرم در روز است که این میزان ... مجمع جهانی اقتصاد با اعلام اینکهمصرف گوشت قرمز با سرانه تولید ناخالص ملی کشورها ... ایران چند سال است که دوره خشکسالی را پشت سر می‌گذارد و بخش‌های زیادی از .... سنگاپور در بسیاری زمینه‌ها و استاندارد‌های زندگی جهش‌های قابل ملاحظه‌ و بی‌نظیری ...
۲۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... کشورهاست که میانگین روزانه مصرف نمک مردم آن دو تا سه برابر استاندارد جهانی است. طبق نظر محققان میزان مصرف نمک در ایران حدود ۱۰ تا ۱۵ گرم در روز است که این میزان بسیار بیشتر از حد استاندارد مصرف نمک است.سرانه مصرف نمک در یک سال توسط ایرانی‌ها، شش کیلوگرم است؛ در حالی که ... کوتاه شدن قد طی چند سال.

  • medita

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی