ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل :: مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

دانلود جدید ترین آهنگ ها و فیلم های جدید

مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

دانلود جدید ترین آهنگ ها و فیلم های جدید

پرتال فیلم و موزیک مدیتا دانلود

کلمات کلیدی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام تمومم کن

دانلود اهنگ عاشقانه

آفت دهان

مرتضی پاشایی در برنامه امضاء

مرتضی پاشایی در امضاء

مرتضی پاشایی برنامه امضاء

مرتضی پاشایی امضاء

دانلود مصاحبه مرتضی پاشایی با برنامه امضاء

دانلود برنامه مرتضی پاشایی

دانلود برنامه امضاء مرتضی پاشایی

دانلود برنامه امضاء با حضور مرتضی پاشایی

برنامه امضاء با حضور مرتضی پاشایی

امضاء با حضور مرتضی پاشایی

متن آهنگ امید علومی به نام ثانیه ها

دانلود ثانیه ها از امید علومی

دانلود آهنگ جدید ثانیه ها امید علومی

دانلود آهنگ جدید امید علومی به نام ثانیه ها

دانلود آهنگ ثانیه ها امید علومی

ثانیه ها از امید علومی

امید علومی به نام ثانیه ها

آهنگ جدید امید علومی ثانیه ها

آهنگ ثانیه ها از امید علومی

Download New Music Omid Oloumi Sanieha

میترسم از علی ستوده

متن آهنگ علی ستوده به نام میترسم

علی ستوده به نام میترسم

دانلود میترسم از علی ستوده

دانلود آهنگ میترسم علی ستوده

دانلود آهنگ جدید میترسم علی ستوده

پیوندهای روزانه

ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل

ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل

ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛29 خرداد ماه مصادف با 24 ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، خبری در تلگرام مبنی بر گمشدن دختر بچه 7 ساله بنام آتنا اصلانی در شهرستان پارس آباد منتشر شد.

پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه 7 ساله‌اش که به گفته اطرافیانش دختری باهوش وخوش‌زبان بود، گاهی همراه پدر می‌شد تا به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود . آن روز وقتی پدر مشغول گفتگو با مشتری بود، آنجا را ترک کرد و دیگر هرگز بازنگشت.

سیدعبدالله طباطبایی، دادستان شهرستان پارس‌آباد می‌گوید: آتنا زمان‌هایی که کنار بساط پدرش بود، برای استفاده از دستشویی یا خوردن آب به مغازه رنگرزی که در نزدیکی بساط پدرش بود، می‌رفت. صاحب مغازه مردی 40 ساله بود که آتنا و پدرش را از مدت‌ها قبل‌ می‌شناخت. آن روز هم بی‌آنکه پدرش متوجه شود، آتنا راهی مغازه مرد 40ساله شد غافل از اینکه او نقشه شومی برایش کشیده بود.

ساعتی از رفتن آتنا می‌گذشت و پدرش که آن روز سرش شلوغ بود، به تصور اینکه او به خانه برگشته است، به کارش ادامه داد. از سوی دیگر مادر آتنا تصور می‌کرد که دخترش نزد پدرش است و همین باعث شد که تا چند ساعت بعد کسی متوجه ناپدید شدن دختربچه نشود. عصر آن روز وقتی مرد دستفروش بساطش را جمع کرد و راهی خانه شد، معلوم شد که آتنا گم شده و کسی از او خبر ندارد.

دادستان پارس‌آباد می‌گوید: متأسفانه خانواده دختربچه دیر متوجه گم شدن او شدند.آنها بعد از جست‌وجوی بسیار، وقتی ردی از او پیدا نکردند ماجرا را به کلانتری گزارش کردند. روز بعد، حدود ساعت 11بود که این پرونده به دادستانی آمد و ما در جریان آن قرار گرفتیم و از همان زمان تحقیقات گسترده برای پیدا کردن دختربچه گمشده شروع شد.

با توجه به اینکه چند روز قبل از این ماجرا ، حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی توسط داعش رخ داده بود ، شایعه دزدیده شدن این دختر توسط گروه تروریستی داعش داغ تر شد.

روز دوم شایعه بدهکار بودن پدر آتنا به یک فروشنده اهل بانه در فضای مجازی پیچید و گفتند گم شدن این دختر به نوعی تسویه حساب شخصی است.

روز سوم که سگ های جسد یاب هلال احمر در جستجوی جسد احتمالی بودند ، خبر از خودکشی جوان معتادی بنام «جهان» که 3 ماه پیش هم در خانه پدر آتنا مستاجر بوده در شهر پیچید و گفته شد که این معتاد، خبری از این ماجرا داشته و بخاطر این موضوع خودش را حلق آویز کرده است. اما مسئولان پس از تحقیقات لازم اعلام کردند خودکشی آن جوان هیچ ارتباطی با ماجرای گم شدن آتنا کوچولو ندارد.

در همان شب خیابان های شهر پارس آباد ، یکی از پرجمعیت ترین شبهایش را تجربه کرد، زیرا در فضای مجازی منتشر شده بود که آتنا اصلانی در روستای ایران آباد از توابع بخش مرکز پارس آباد پیدا شده است و مامورین انتظامی در حال تحویل آن به خانواده ایشان می باشند و همه اهالی شهر از خانه خارج شده و به چهارراه امام کوچه مسجد جامع (خانه پدر آتنا) آمده و برای دیدن آتنا تجمع کردند که این خبر هم دروغ از آب در آمد و منتشر کنندگان این شایعه توسط دادستان روانه زندان شدند.

هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی برای دختربچه روی داده و او کجاست اما با گذشت زمان، وقتی هیچ ردی از وی به‌دست نیامد، فرضیه اینکه او قربانی سرقت شده باشد، قوت گرفت؛ چرا که آتنا آن روز 6 النگو، انگشتر و گوشواره همراه خود داشت و احتمال می‌رفت که قربانی دزدان طلا شده باشد. درحالی‌که خبر گم شدن دختربچه در شهر پیچیده و همه را نگران کرده بود، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. در محلی که پدر آتنا دستفروشی می‌کرد، چند مغازه و بانک وجود داشت که مجهز به دوربین‌های مداربسته بودند. مأموران به بازبینی فیلم‌های ضبط‌ شده توسط این دوربین‌ها پرداختند.

دوربین یکی از مغازه‌ها لحظه‌ای که آتنا قدم‌زنان در پیاده‌رو می‌رفت و از بساط پدرش دور می‌شد را ضبط کرده بود. اما دوربین بانکی که در همان مسیر و چندین متر آن‌ طرف‌تر بود تصویری از دختر بچه ضبط نکرده بود. این یعنی دختربچه پیش از اینکه به دوربین دوم برسد، مسیرش را تغییر داده بود. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد در این مسیر به‌ خاطر جوی آبی که وجود داشت و همچنین حضور چندین دستفروش کنار پیاده‌رو، امکان اینکه دختربچه از پیاده‌رو به آن‌سوی خیابان رفته باشد، وجود نداشت. پس بی‌شک او پس از عبور از مقابل دوربین اول و رسیدن به دوربین دوم، ناپدید شده بود.

مأموران وقتی متوجه شدند که در این مسیر، مغازه رنگرزی مرد 40 ساله‌ای به نام «اسماعیل جعفرزاده» وجود دارد که آتنا گاهی اوقات برای خوردن آب به آنجا می‌رفت، حدس زدند که وی روز حادثه نیز به این مغازه رفته و پس از آن ناپدید شده است. به این ترتیب مرد رنگرز به ‌عنوان نخستین مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت. اما مدعی شد که آن روز دختربچه را ندیده و او اصلا به مغازه‌اش نیامده است.

ماموران در ادامه بررسی ها متوجه شدند فایل های مربوط به روز گم شدن آتنا در دوربین های مدار بسته مغازه جعفرزاده ، پاک شده اند. ولی با این وجود باز هم او حاضر به اعتراف نبود.

مرد رنگرز مدعی بود که از سرنوشت آتنا بی‌خبر است. حال آنکه بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که او 5سابقه کیفری ازجمله کودک‌ربایی، تجاوز به‌عنف و اعمال منافی عفت داشته است. 5روز از ناپدیدشدن دختربچه خردسال گذشته بود که بازپرس پرونده دستور بازداشت مرد رنگرز را صادر کرد و او برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد.

طباطبایی، دادستان پارس‌آباد می‌گوید: متهم در همه مراحل بازجویی اظهار بی‌گناهی می‌کرد و مدعی بود که نمی‌داند چه اتفاقی برای آتنا رخ داده، با این حال بررسی‌های گسترده و شبانه‌روزی و بازبینی حدود 60ساعت فیلم دوربین‌های مداربسته جای شکی باقی نگذاشته بود که آتنا در مقابل مغازه او ناپدید شده و وی حقیقت را انکار می‌کرد. این مرد حتی برای تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت اما با این حال مدعی بود که بی‌گناه است.

او ادامه می‌دهد: در این مدت‌ 2بار دستور بازرسی مغازه و محل زندگی مظنون پرونده صادر شد. مأموران با حکم قضایی راهی آنجا شدند و همه جا را با دقت گشتند اما هیچ سرنخی به‌دست نیامد. پرونده تبدیل به پرونده‌ای پیچیده شده بود تا اینکه در ادامه تحقیقات به سرنخ مهمی رسیدیم.

روز 19 تیر ماه درست 22 روز پس از ماجرای گم شدن آتنا کوچولو، خانم و برادر جعفرزاده در ورود به محل پارگینک خودروی مظنون ، متوجه بوی گندیده ای می شوند که محیط را فرا گرفته است.

آنها سریعا محل را ترک کرده و به گفته یکی از همسایگان، برادر مظنون که در طبقه اول خانه جعفرزاده مستاجر بوده است، سریعا خانه را تخلیه کرده و به محل دیگری نقل مکان می کند و موضوع به پلیس اطلاع داده می شود.

پلیس متوجه می شود مرد رنگرز در ساختمانی که زندگی می‌کند پارکینگ ندارد و خودروی خود را جای دیگری پارک می‌کند. در یک کوچه فرعی در نزدیکی محل زندگی او ساختمانی بود که در طبقه اول آن مغازه‌ای وجود داشت که تبدیل به پارکینگ شده بود. صاحب ساختمان این پارکینگ را در اختیار مرد رنگرز قرار داده بود تا خودرواش را آنجا پارک کند.

عصر دوشنبه 19تیرماه، تیم‌های تحقیق وارد پارکینگی شدند که احتمال می‌رفت سرنخ‌هایی از دختربچه گمشده در آنجا پیدا شود. آنها در داخل پارکینگ با یک بشکه پلاستیکی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای قرار داشت. وقتی در بشکه باز شد، داخل آن پر از خاک بود. اما زمانی که مأموران خاک را کنار زدند به یک کیسه پلاستیکی رسیدند.

داخل کیسه یک گونی بود که وقتی در آن را باز کردند به یک ساک پارچه‌ای رسیدند. پس از باز شدن زیپ ساک بود که جسد بی‌جان دختربچه گمشده در داخل آن پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌دادکه مدت‌ها از مرگ او می‌گذرد و او در همان زمانی که ناپدید شده بود، به قتل رسیده است.

با پیدا شدن جسد آتنا کوچولو و انتقال آن به پزشکی قانونی، بازجویی از مرد رنگرز ادامه یافت. او این بار ادعای تازه‌ای مطرح کرد و گفت که خبر نداشته داخل بشکه پلاستیکی جسد دختربچه وجود داشته است. دادستان پارس‌آباد می‌گوید: از آنجا که متهم مواد‌مخدر مصرف می‌کند ادعا کرد که چند روز پیش قاچاقچیان موادمخدر بشکه پلاستیکی را به داخل پارکینگ آورده و به او گفته‌اند که داخل آن موادمخدر است و او خبر نداشته که به جای مواد، داخل بشکه جسد دختربچه گمشده است.

هر چند مرد جنایتکار سعی داشت هر طوری شده خودش را بی‌گناه جلوه دهد، اما در نهایت بازجویی‌ها و تحقیقات کارآگاهان به نتیجه رسید و این مرد به قتل آتنا اعتراف کرد.

او گفت: دو، سه روزی بود که با دیدن آتنا و طلاهایش وسوسه شده بودم. روز حادثه به مغازه‌ام آمد که آب بخورد و چون کسی آنجا نبود، به طرفش رفتم.

خواستم نقشه‌ام را اجرا کنم اما او شروع کرد به فریاد زدن. برای همین دستم را روی دهانش گذاشتم و وقتی به‌خودم آمدم که دیگر نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم و جسدش را داخل ساکی گذاشتم و آن را به پارکینگ بردم و در بشکه پلاستیکی مخفی کردم تا سر فرصت در محلی خلوت رها کنم اما چند روز بعد به‌عنوان مظنون دستگیر شدم و رازم فاش شد.

به گفته دادستان پارس‌آباد، پس از اعترافات مرد جنایتکار، طلاهای دختربچه که متهم آنها را در مغازه‌اش جاسازی کرده بود، کشف شد. به این ترتیب شعبه‌ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده درنظر گرفته شد و هم‌اکنون منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم و قرار است این پرونده به‌طور ویژه و خارج از نوبت رسیدگی شود و متهم به مجازات قانونی خود برسد.

خشم مردم پارس آباد از انتشار خبر دستگیری مرد رنگرز و پیدا شدن جسد آتنا کوچولو 

بعد از این ماجرا مردم به خیابانها آمده و بعد از ورود به مغازه رنگرزی جعفرزاده واقع در خیابان پزشکان پارس آباد آنجا را آتش زده و وسایل داخل مغازه را به خیابان ریختند طوری که تمامی خیابان های منتهی به چهارراه امام بسته شد و در نهایت بعد از ورود نیروی انتظامی، دادستان و فرماندار مردم به مصلی فرا خوانده شدند و با سخنرانی صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد و طباطبایی دادستان پارس آباد در داخل مصلی مردم را آرام شدند . آنها مردم را به آرامش دعوت کردند و قول دادند که در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی خواهد شد. آنها از مردم خواستند که به‌کار روزمره‌ خود بپردازند و احساساتشان را کنترل کنند. به این ترتیب بود که مردم با اطمینان از روند رسیدگی سریع به این پرونده ، مصلی را به آرامش ترک کردند.

دادستان عمومی وانقلاب استان : طبق نظریه اولیه پزشکی قانونی استان، زمان فوت آتنا اصلانی به روز مفقود شدن وی بر می گردد.

ناصر عتباتی از مردم خواست از گمانه زنی ها بپرهیزند و وعده داد که به این پرونده خارج از نوبت و در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

پلیس آگاهی اردبیل هم در اطلاعیه ای اعلام کرد جسد آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی به پزشکی قانونی منتقل شده و پزشکان متخصص در حال بررسی جنبه های مختلف موضوع و علل تامه فوت وی هستند.

پلیس اردبیل ضمن ابراز همدردی با بازماندگان؛ از عموم شهروندان و مدیران کانال های مختلف استان انتظار دارد به منظور تسکین درد و کاهش آلام خانواده این عزیز مرحومه؛ از انتشار هرگونه اخبار کذب، غیر موثق، غیر کارشناسی شده درباره اعلام انگیزه های واهی و خارج از هرگونه اصول و قواعد اخلاقی و انسانی خودداری نمایند.

مه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل - شیعه نیوز

www.shia-news.com/.../همه-ماجرای-گم-شدن-آتنا-اصلانی-و-اعتراف-ها...

1 hour ago - جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در پارکینگ قاتل پیدا شد.

گزارش// همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل

www.iribnews.ir/.../گزارش-همه-ماجرای-گم-شدن-آتنا-اصلانی-و-اعترا...

23 hours ago - جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در پارکینگ قاتل پیدا شد.

گزارش// همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعترافات قاتل | این - قطره

www.ghatreh.com/.../گزارش-همه-ماجرای-شدن-آتنا-اصلانی-اعترافات-...

22 hours ago - این گزارش به شرح جزییات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی می پردازد ؛ از 29 خرداد روزی که Ú. ... گزارش// همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعترافات قاتل ... جاسازی انسان های قاچاق در مخزن آب اتوبوس ...

49 mins ago - جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در پارکینگ قاتل پیدا شد.

همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل - شریان | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/41614859 - Translate this page

همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل. جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در ...

همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل - باشگاه خبرنگاران نوجوان

yjcnews.ir/search/?...ماجرای+گم+شدن+آتنا+اصلانی...اعتراف+های+قا...

9 mins ago - خبرگزاری صدا و سیما/ قاتل آتنا دختر 7ساله پارس‌آبادی به دومین قتل خود نیز در جریان بازجویی ها اعتراف کرد.دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد گفت: ...

این گزارش به شرح جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی می پردازد ؛ از 29 خرداد روزی که گم شد تا 19 تیر که جسدش در پارکینگ قاتل ...

150 دقیقه اعترافات قاتل آتنـا کوچولو - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../150-دقیقه-اعترافات-قاتل-آتنـا-کوچولو

1 day ago - عامل قتل آتنا کوچولو در جریان تحقیقات جنایی، جزئیات جنایت سیاه خود را فاش کرد. ... دنبال ناپدید شدن مرموز دختربچه‌ای هفت ساله به نام آتنا اصلانی در دستورکار ... پس از این شکایت و با توجه به حساسیت ماجرا، با دستور قاضی ... کارآگاهان در نخستین گام به بررسی دوربین‌های مداربسته محل گم شدن آتنا پرداختند، اما ...

فیلم اعتراف قاتل آتنا اصلانی - مجله تفریحی تهران ییسا

https://yisa.ir/search/?q=فیلم+اعتراف+قاتل+آتنا+اصلانی

همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل ... جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در ...

فیلم اعتراف قاتل آتنا اصلانی - مجله تفریحی تهران ییسا

https://yisa.ir/search/?q=فیلم+اعتراف+قاتل+آتنا+اصلانی

همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل ... جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در ...

13 hours ago - برخی رسانه‌های ایران نوشته‌اند که قاتل پنج روز پس از گم شدن آتنا به دست ... دستگیر شده بود اما مأموران بیست روز پس از قتل، یعنی بعد از اعتراف ...

15 hours ago - قتل آتنا اصلانی دختربچه هفت ساله با پیدا شدن جسد آتنا اصلانی. ... حدود ۳۰ روز پیش بود که عکس بالا در شبکه های مجازی با عنوان گم شدن آتنا اصلانی دختر ۷ ساله پارس آبادی از ... اعتراف به قتل آتنا اصلانی به قصد تجاوز به آتنا اصلانی ... ریحانا و حسن جمیل و ماجرای رابطه داشتن با دوست پسر میلیاردر عربستانی اش.

2 days ago - فیلم قتل آتنا دختر 7 ساله پارس آباد که گم شدن آتنا اصلانی کشته شدن وی از اواخر خردادماه سال ... با بررسی تصاویر دوربین‌ های مداربسته که در محل نصب بوده و پس از اعتراف یک از مظنونان دستگیر شده در ... دانلود فیلم ماجرای قتل آتنا.

قتل آتنا اصلانی دختر 7 ساله اهل پارس آباد و ماجرای کامل از قتل آتنا اصلانی و ... در سطح فضای مجازی مردم منطقه نیز به گمشدن آتنا با هشتگ های گوناگون مانند ” آتنا ... از گمشدن آتنا یکی از متهم های این پرونده به راز قتل هولناک این دختربچه اعتراف کرد.

تمام ماجرای تجاوز و قتل آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی - ندای گیلان ...

www.nedayegilan.ir/تمام-ماجرای-تجاوز-و-قتل-آتنا-اصلانی-دخت/

2 days ago - تمام ماجرای تجاوز و قتل آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی. در نهایت با گذشت 23 روز از گمشدن آتنا یکی از متهم های این پرونده به راز قتل هولناک این ...

آرنا نیوز - ماجرای قتل آتنا اصلانی در پارس آباد +تصاویر

www.arnanews.ir/.../ماجرای-قتل-آتنا-اصلانی-در-پارس-آباد-21-4-96

18 hours ago - با گذشت 23 روز از گمشدن آتنا یکی از متهم های این پرونده به راز هولناک این دختربچه اعتراف کرد. آرنا نیوز :: حوادث | ظهر یکشنبه 28 خرداد آتنا اصلانی، ...

همه چیز درباره ماجرای قتل آتنای 7 ساله/ واکنش ها و تصاویر | پایگاه خبری ...

www.jamaran.ir/.../699784-همه-چیز-درباره-ماجرای-قتل-آتنای-ساله-و...

11 hours ago - آتنا اصلانی دختر 7 ساله ای که جسدش بعد از 20 روز پیدا شد امروز با حضور پرشور مردم پارس آباد ... جی پلاس/ اعتراف قاتل آتنا به یک قتل دیگر .... در سطح فضای مجازی مردم منطقه نیز به گمشدن آتنا با هشتگ های گوناگون مانند " آتنا جان ...

نحوه قتل و تجاوز به آتنا اصلانی + عکس دردناک - سفیدک

www.sefidak.com/news-day/news-events/آتنا-اصلانی

2 days ago - اسماعیل مرد 42 ساله پس از تجاوز به آتنا اصلانی دختر بچه 7 ساله آن را به قتل می ... نحوه گم شدن آتنا اصلانی ... کشیده شدن ماجرا به شبکه های اجتماعی ... زمان و با کمک خانواده قاتل بالاخره مرد میانسال به قتل آتنا اصلانی اعتراف کرد .

این گزارش به شرح جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر ۷ ساله پارس آبادی می پردازد ؛ از ۲۹ خرداد روزی که گم شد تا ۱۹ تیر که جسدش در پارکینگ ق

اعتراف قاتل آتنا به دومین قتل/ آیا مرد شیطان‌صفت قاتل سریالی است ...

www.mehrnews.com/.../اعتراف-قاتل-آتنا-به-دومین-قتل-آیا-مرد-ش...

13 hours ago - اعتراف قاتل آتنا به دومین قتل/ آیا مرد شیطان‌صفت قاتل سریالی است؟ ... ماجرای گم شدن یک باره دختر بچه ۷ ساله‌ای که در مسیر محل کار پدرش تا خانه در پارس‌آباد به طرز مرموزی ناپدی شده بود. ... ظهر یکشنبه ۲۸ خرداد آتنا اصلانی، زمانی که قصد داشت از پیش پدر دستفروش .... بیانیه خانواده های ۴ جوان اعدام شده در عربستان ...

18 hours ago - تشییع جنازه آتنا اصلانی، دختربچه هفت ساله‌ای که در پارس‌آباد، در استان اردبیل، به قتل رسیده بود، با حضور ... پلیس اردبیل می‌گوید یک نفر را به ظن قتل آتنا دستگیر کرده و او به قتل اعتراف کرده است. ... لینک های مربوط به نحوه دسترسی ... داستان گم شدن دختربچه‌ای که سرانجام، یک شهر را در ایران به هم ریخت.

ماجرای گم شدن آتنا اصلانی - جستجوگر اخبار تی نیوز

tnews.pw/search/?q=ماجرای+گم+شدن+آتنا+اصلانی

1 day ago - ماجرای قتل آتنا اصلانی در پارس آباد تجاوز و قتل دختر 7 ساله در پارس آباد قتل ... در نهایت با گذشت 23 روز از گمشدن آتنا یکی از متهم های این پرونده به راز ... امروز به قتل این دختر نوجوان پارس‌آبادی اعتراف کرد و پس از بازرسی‌های انجام ...

آخرین اخبار قاتل آتنا اصلانی - بازدید - Buzdid.ir

https://buzdid.ir/tag/قاتل-آتنا-اصلانی

آخرین اخبار قاتل آتنا اصلانی صفحه ۱ | ۱۰۵ نتیجه (۰٫۰۱۹ ثانیه) ... و انقلاب استان اردبیل گفت: پس از بررسی های انجام یافته سرانجام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی "آتنا اصلانی" مشخص شد .... همه ماجرای گم شدن آتنا / قاتل به جنایتی دیگر اعتراف کرد.

همه ماجرای گم شدن آتنا / قاتل به جنایتی دیگر اعتراف کرد - روز پلاس

https://roozplus.com/.../همه-ماجرای-گم-شدن-آتنا-قاتل-به-جنایتی-دی...

18 hours ago - جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم ... همه ماجرای گم شدن آتنا / قاتل به جنایتی دیگر اعتراف کرد ... در همان شب خیابان های شهر پارس آباد ، یکی از پرجمعیت ترین شبهایش را تجربه کرد، ...

2 days ago - در نهایت با گذشت 23 روز از گمشدن آتنا یکی از متهم های این پرونده به راز هولناک ... کشف جسد آتنا در ظرف بزرگ در نهایت با اعتراف قاتل پرونده، روز ...

همه ماجرای گم شدن آتنا / قاتل به جنایتی دیگر اعتراف کرد - روز پلاس | دمادم

https://damadam.ir › دمادمروز پلاسدسته‌بندی نشده

17 hours ago - جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم ... همه ماجرای گم شدن آتنا / قاتل به جنایتی دیگر اعتراف کرد ... در همان شب خیابان های شهر پارس آباد ، یکی از پرجمعیت ترین شبهایش را تجربه کرد، ...

نحوه قتل و تجاوز به آتنا اصلانی + تصویر دردناک - Ourway

https://www.ourway.ir/.../نحوه-قتل-و-تجاوز-به-آتنا-اصلانی-+-تص...

2 days ago - اسماعیل مرد 42 ساله پس از تجاوز به آتنا اصلانی دختر بچه 7 ساله آن را به ... پدر آتنا یکی از دست فروش های شهر می باشد, یک روز آتنا برای کمک کنار بساط پدرش ایستاده بود . ... به محض اینکه خبر مفقود شدن در شهر پارس آباد پیچید, همه اهالی محلی و ... کمک خانواده قاتل بالاخره مرد میانسال به قتل آتنا اصلانی اعتراف کرد .

10 hours ago - در سطح فضای مجازی مردم منطقه نیز به گمشدن آتنا با هشتگ های گوناگون مانند ... از گمشدن آتنا یکی از متهم های این پرونده به راز قتل هولناک این دختربچه اعتراف کرد. ... ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و قتل او در پارس آباد اردبیل که منجر به ...

 
 
 
  • medita

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی