پاسخ جالب بهنوش بختیاری به انتقاد هوادارانش ار حجابش +عکس :: مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

دانلود جدید ترین آهنگ ها و فیلم های جدید

مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

دانلود جدید ترین آهنگ ها و فیلم های جدید

پرتال فیلم و موزیک مدیتا دانلود

کلمات کلیدی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام تمومم کن

دانلود اهنگ عاشقانه

آفت دهان

مرتضی پاشایی در برنامه امضاء

مرتضی پاشایی در امضاء

مرتضی پاشایی برنامه امضاء

مرتضی پاشایی امضاء

دانلود مصاحبه مرتضی پاشایی با برنامه امضاء

دانلود برنامه مرتضی پاشایی

دانلود برنامه امضاء مرتضی پاشایی

دانلود برنامه امضاء با حضور مرتضی پاشایی

برنامه امضاء با حضور مرتضی پاشایی

امضاء با حضور مرتضی پاشایی

متن آهنگ امید علومی به نام ثانیه ها

دانلود ثانیه ها از امید علومی

دانلود آهنگ جدید ثانیه ها امید علومی

دانلود آهنگ جدید امید علومی به نام ثانیه ها

دانلود آهنگ ثانیه ها امید علومی

ثانیه ها از امید علومی

امید علومی به نام ثانیه ها

آهنگ جدید امید علومی ثانیه ها

آهنگ ثانیه ها از امید علومی

Download New Music Omid Oloumi Sanieha

میترسم از علی ستوده

متن آهنگ علی ستوده به نام میترسم

علی ستوده به نام میترسم

دانلود میترسم از علی ستوده

دانلود آهنگ میترسم علی ستوده

دانلود آهنگ جدید میترسم علی ستوده

پیوندهای روزانه


بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش نوشت:

من همیشه رنگی میپوشم چون معتقدم رنگ شاد به انسان نیروی مثبت میده..با زننده پوشی مخالفم..اما حجابم یک حجاب معمولیه..مسلمانم ومثل خیلی از شما اعتقادم تو یه چیزایی قوی وتو یه چیزایی معمولیه..البته دلایل خودمو دارم که بنا به عرف جامعه گفتنش درین فضا غیر منطقیه..نه ازروی ترس..چون من فقط از خدا میترسم وبس..درین مدت خیلیا فاز گشت ارشاد درین محیط گرفتن..به بهانه امربه معروف بی ادبی ها کردن..به اندازه عقده ها ازار کلامی رساندن..وچون من دختر بختیاریم اصولا وقتی کسی ازبالا نگام میکنه لج میکنم و امکان نداره به نصیحت توخالیش گوش بدم..اما وقتی این کامنت رو دیدم با تمام وجود به این فکر کردم که حتماً مشکل از من بوده که شخصی با این حجم ادب و شخصیت ازم درخواست کردن که حجاب بهتری داشته باشم..آدمی که اگه ببینمش به دلیل شعورش..ایمان واقعیش..تربیت واصالتش..نه به دلیل تعریفش از من..بلکه به دلیل لحن پراز ادبشون..که اگه میخوای انتقادیراز شخصی بکنی انقدرنرم ودرست بگی که اون فرد تحت تاثیر قرار بگیره..سرتاپاشو گل بارون میکنم..وبه احترام این شخص که زیباترین کامنتو راجع به حجاب من گذاشته وبه حرمت خدای عزیزی که این شخص میپرسته..سعی میکنم دقت بیشتری بر پوششم داشته باشم..وبا جان ودل دست ایشونو میبوسم. .نوکرشم هستم..این یعنی مومن واقعی..خیلی ممنونتم عزیزم چشم قربان..وبرای هزارمین بار بنده هیچ جا نگفتم من الگوامممممممم. ..من خودم دنبال الگو میگردم.من الگوی دختر خانمایی هستم که تو خیابون میبینیم؟ ؟ماشالله که همه این روزا خودشون یه پا الگو هستن که صدتا مث من وشما بایدبریم درس پس بدیم خلاصه که دمت گرمممممممم. .گارد منو شکستی..ارزوی ایرانی پر از ایمان راس راسکی...یاعلی.

پاسخ جالب بهنوش بختیاری به انتقاد هوادارانش ار حجابش +عکس

  • medita

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی