روش حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام :: مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

دانلود جدید ترین آهنگ ها و فیلم های جدید

مدیتا دانلود - دانلود آهنگ و فیلم جدید

دانلود جدید ترین آهنگ ها و فیلم های جدید

پرتال فیلم و موزیک مدیتا دانلود

کلمات کلیدی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام تمومم کن

دانلود اهنگ عاشقانه

آفت دهان

مرتضی پاشایی در برنامه امضاء

مرتضی پاشایی در امضاء

مرتضی پاشایی برنامه امضاء

مرتضی پاشایی امضاء

دانلود مصاحبه مرتضی پاشایی با برنامه امضاء

دانلود برنامه مرتضی پاشایی

دانلود برنامه امضاء مرتضی پاشایی

دانلود برنامه امضاء با حضور مرتضی پاشایی

برنامه امضاء با حضور مرتضی پاشایی

امضاء با حضور مرتضی پاشایی

متن آهنگ امید علومی به نام ثانیه ها

دانلود ثانیه ها از امید علومی

دانلود آهنگ جدید ثانیه ها امید علومی

دانلود آهنگ جدید امید علومی به نام ثانیه ها

دانلود آهنگ ثانیه ها امید علومی

ثانیه ها از امید علومی

امید علومی به نام ثانیه ها

آهنگ جدید امید علومی ثانیه ها

آهنگ ثانیه ها از امید علومی

Download New Music Omid Oloumi Sanieha

میترسم از علی ستوده

متن آهنگ علی ستوده به نام میترسم

علی ستوده به نام میترسم

دانلود میترسم از علی ستوده

دانلود آهنگ میترسم علی ستوده

دانلود آهنگ جدید میترسم علی ستوده

پیوندهای روزانه

روش حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ب.ظ

روش حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام


عکس در تلگرام ، مشکل باز نشدن عکس در تلگرام

شبکه تلگرام با وجود کارایی و قدرت بالا و همچنین محبوبیت بسیار دارای مشکلاتی از قبیل باز نشدن عکس و فیلم می باشد.اما با تمامی مشکلات راه کارهایی در تلگرام وجود دارند که می توان به راحتی مسایل پیش آمده را حل کرد.

مشکل باز نشدن فیلم و عکس در تلگرام

شبکه اجتماعی تلگرام با وجود امکانات و دسترسی آسان به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی مخصوصا در ایران تبدیل شده است و کمتر کسی را می توان یافت که با وجود داشتن گوشی هوشمند برنامه تلگرام را نصب نکرده باشد.اگر شما هم از فعالان کانالهای تلگرام بوده باشید پس از مدتی کار کردن با مشکل باز نشدن عکسها و ویدئو ها مواجه شده و به دنبال چاره خواهید بود.

اگر از کاربران فعال این شبکه اجتماعی باشید و در کانال ها و گروه های متعددی عضو باشید ممکن است با مشکل باز نشدن تصاویر و ویدئوها مواجه شده باشید که امری مختل کننده در تلگرام به حساب می آید. در صورتی که دچار چنین مشکلی شوید تنها قادر به مطالعه پیام های متنی خواهید بود و هیچ کدام از عکس ها و ویدئوها برای شما باز نخواهند شد. 

بسیاری از کاربران در این هنگام تصور می کنند که مشکل می تواند از سرعت پایین اینترنت باشد اما کاربری که دچار این مشکل باشد با بالاترین سرعت های موجود نیز موفق به مشاهده تصاویر و ویدئوها نخواهد شد. 

لذا این گزارش را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا در صورتی که با این مشکل عجیب دست و پنجه نرم می کنید قادر به رفع آن و استفاده بدون دردسر از تلگرام باشید. 

در ادامه ابتدا به توضیح مختصر دلایل عمده ای که می تواند باعث این مشکل شود خواهیم پرداخت و سپس در همان بخش نیز آموزش رفع آن را به شما ارائه خواهیم کرد. البته قبل از شروع تاکید می کنیم که ابتدا تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید چرا که در برخی مواقع، دلیل بروز این مشکل، بروز نبودن اپلیکیشن شما خواهد بود و با انجام بروزرسانی، مشکل مذکور رفع خواهد شد. 

تذکر: قبل از انجام هر کدام از روش ها، برای اطمینان بیشتر ارتباط اینترنت خود را قطع کنید و همچنین در صورت امکان بهتر است با مراجعه به Setting>Application Manager>Telegram 
این برنامه را Force Stop (توقف اجباری) کنید.

 

 

دلیل اول : کش (Cache)

 

مهمترین و محتمل ترین دلیلی که می تواند باعث چنین مشکلی در تلگرام شما شود مباحث مربوط به کش در تلگرام است. هرچه تعداد گروه ها و کانال هایی که در آن ها عضو هستید بیشتر باشد، به همان میزان نیز تعداد عکس ها و ویدئوهایی که در طول روز دریافت می کنید بیشتر خواهد شد. بسیاری از کاربران تصور می کنند که خاموش بودن گزینه ی Save To Gallery در تنظیمات تلگرام مانع از ذخیره عکس ها و ویدئوها در حافظه گوشی می شود در حالی که حتی با خاموش بودن این گزینه، تمامی عکس ها و فایل های دریافتی در تلگرام، در حافظه گوشی شما ذخیره شده اند. 

این اطلاعات که به عنوان کش برنامه به حساب می آیند رفته رفته دارای حجم بسیار بالایی خواهند شد به طوری که اگر تا به حال اقدام به حذف آن ها نکرده باشید، می توانید با حجم های زیادی نظیر 500 مگابایت، 1 گیگابایت و ... مواجه شوید. این موضوع، یعنی انباشته شدن صدها و هزاران فایل در کش تلگرام باعث تداخل و پایین آمدن سرعت این اپلیکیشن خواهد شد که یکی از نشانه های آن نیز باز نشدن عکس ها و ویدئوهای تلگرام است. 

کافی است تا اقدام به پاکسازی کش این برنامه کنید تا تلگرام شما همانند روز اول تصاویر و ویدئوها را برای شما بارگذاری کند. ضمن اینکه با انجام این کار به احتمال زیاد در سرعت اجرای برنامه و کار با آن نیز با پیشرفت چشم گیری مواجه خواهید شد . برای این کار 3 روش مختلف را در دسترس دارید که می توانید هر روش را که برایتان آسوده تر بود انجام دهید. لازم به ذکر است که با انجام اینکار هیچ کدام از گفتگوها و پیام های رد و بدل شده حذف نمی شود و تنها فایل های عکس، ویدئو، موسیقی و ... که در مدت استفاده ارسال یا دریافت شده اند از کش گوشی حذف خواهند شد. 

روش اول: در تنظیمات برنامه ی Telegram گزینه ای با نام Cache Setting وجود دارد که با انتخاب آن به صفحه دیگری منتقل خواهید شد. در این صفحه مقدار فایل های کش شده را بر حسب مگابایت مشاهده خواهید کرد و در مقابل این حجم نیز گزینه ای با نام Clear Cache در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

راه حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام ، مشکل باز نشدن عکس در تلگرام ، راه حل باز نشدن عکس در تلگرام


در صورتی که به جای مشاهده حجم، با نوشته ی Calculating مواجه شدید باید مدت زمان کوتاهی را منتظر بمانید تا حجم فایل های کش شده محاسبه شود. برای حذف این فایل ها، با لمس این گزینه از شما پرسیده می شود که مایل به حذف کدام بخش از فایل های کش شده هستید. دقت کنید که حتما تمام گزینه های موجود را انتخاب کنید و سپس گزینه قرمز رنگ Clear Cache را لمس کنید. مدت زمان لازم برای حذف کش بستگی به میزان کش ذخیره شده در گوشی و همچنین سخت افزار گوشی شما خواهد داشت. در صورتی که در هنگام Calculating یا حذف فایل های کش با سرعت پایینی مواجه شدید، می توانید از روش های بعدی استفاده کنید. 

روش دوم: در روش اول فایل های کش را به صورت خودکار از طریق تلگرام حذف کردیم اما برای این امر یک روش دستی هم وجود دارد و می توانید به جای این کار، با مراجعه به فولدر دیتای تلگرام در حافظه گوشی، اقدام به حذف دستی پوشه کش کنید.

راه حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام ، راه حل باز نشدن عکس در تلگرام ، باز نشدن فیلم در تلگرام


برای این کار کافی است تا به حافظه داخلی گوشی رفته و وارد پوشه ی Android شوید. در این پوشه، فولدر دیگری با نام Data وجود دارد که تمام اپلیکیشن های گوشی فایل های دیتای خود را در این فولدر ذخیره می کنند. برای دست یابی به پوشه دیتای تلگرام دنبال فولدری با نام org.telegram.messenger بگردید و سپس با ورود به آن، پوشه ای که با نام Cache در آن وجود دارد را حذف کنید. حذف این پوشه ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد. 

روش سوم: در روش سوم باید کش برنامه را به طور مستقیم و از طریق پنل مدیریت برنامه ها حذف کنید. برای این امر کافی است به Setting گوشی بروید و با مراجعه به بخش App Manager یا Application Manager در لیست برنامه های نصب شده Telegram را پیدا کنید و با لمس آن، به بخش مدیریت برنامه وارد شوید.

راه حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام ، باز نشدن فیلم در تلگرام ، لود نشدن عکسها در تلگرام


حال چند لحظه منتظر بمانید تا گزینه Clear Cache فعال شود. بعد از روشن شدن این گزینه، آن را لمس کرده و اقدام به حذف کش برنامه کنید. البته تاکید می کنیم که گزینه مورد نظر ما Clear Cache نام دارد بنابراین به این نکته نیز توجه داشته باشید که به اشتباه Clear Data را لمس نکنید. 
برای اطمینان بیشتر می توانید هر سه روش را پشت سر هم انجام دهید. 
در صورتی که با انجام هر سه روش بالا، همچنان مشکل عدم بارگذاری عکس ها و ویدئوها را داشتید، پوشه ی Telegram را نیز از حافظه داخلی حذف کنید. در برخی گوشی ها این پوشه در مموری کارت ساخته می شود که پیشنهاد می کنیم برای از قلم نیفتادن این پوشه، هر دو حافظه را بررسی کنید.

دلیل دوم: کمبود حافظه

راه حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام ، لود نشدن عکسها در تلگرام ، لود نشدن فیلم در تلگرام

دلیل دومی که ممکن است باعث بروز این مشکل شود، کمبود فضا در حافظه داخلی گوشی است. همانطور که ذکر شد تلگرام تمام عکس ها و فایل هایی که دریافت می کنید را در فولدر کش ذخیره می کند و از همین رو پر شدن حافظه گوشی امری بسیار محتمل است. در صورتی که فضای داخلی پر شود هیچ فایلی قابلیت دانلود شدن در حافظه را ندارد و از همین رو، هیچ کدام از فایل های دریافتی باز نخواهند شد. با مراجعه به بخش Setting> Storage می توانید از وضعیت حافظه داخلی گوشی مطلع شوید و در صورت پر بودن فضای گوشی، اقدام به حذف فایل های غیر ضروری از حافظه داخلی کنید. حذف فایل کش تلگرام نیز نقش بسزایی در خالی شدن حافظه داخلی خواهد داشت.

دلیل سوم: اختلال آی پی

دلیل سومی که می تواند باعث شود بارگذاری فایل ها در تلگرام با مشکل مواجه شود، اختلال آی پی است که البته احتمال آن بسیار پایین بوده و در صورت وقوع نیز دائمی نخواهد بود. با این حال در صورتی که با این مشکل مواجه شدید می توانید با استفاده از اپلیکیشن های تغییر آی پی، از این موضوع که آیا این مشکل به ارتباط اینترنتی شما وابسته است یا خیر اطمینان خاطر پیدا کنید. 
توجه: این مشکل مختص به کاربران ایرانی نبوده و از نقاط مختلفی در دنیا این مشکل به تلگرام گزارش شده است بنابراین ارتباطی بین این موضوع و مرکزی که از آن اینترنت تهیه کرده اید وجود ندارد. با انجام مراحل بالا، می توانید این مشکل را به طور کامل رفع کنید.

روش حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام 5/5 1

منبع : زومیت

 
با سلام دلیل باز نشدن عکسهای تلگرام میتونه پر شدن حافظه گوشی شما باشه (به ادامه مطلب .... من اینکارو کردم ولی باز مشکل در باز کردن عکس ودانلود اهنگ و کلیپ دارم!

اُاُجوو (OojoO) - تلگرام عکس باز نمیکنه

www.oojoo.ir/posts/تلگرام%20عکس%20باز%20نمیکنه
نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام | یک جوک. با سلام دلیل باز ... سلام من تلگرامم نه عکس نه فیلم باز نمیشه گوشیم honor6 هست لطفاراهنماییم کنید .. . سلام چرا ...

باز نشدن تصاویر تلگرام | پارس گرام

www.parsgram.ir/tag/باز-نشدن-تصاویر-تلگرام
در چند روز گذشته پیام های زیادی راجب لود نشدن تصاویر و فیلم ها و استیکر های تلگرام به دستم رسیده,که اکثرا همه افراد بعد از یه مدت ... اما مشکل و راه حل چیست؟

حل مشکل نمایش عکس های تلگرام - کَــلَــک آمــوز

kalakamuz.ir/حل-مشکل-نمایش-عکس-های-تلگرام/
بعد از استفاده زیاد از تلگرام ، ممکن است دیگر نتوانید عکس ها و سایر فایل ها را دانلود ... ولی باز هم این مشکل حل نشده مشکلدیگه هم همین باز نشدن عکسها هستش که راه حل ...
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید .... سلام ،چند روزه که عکس و فیلمهای تلگرامم باز نمیشه ،حافظه همه گروه هامو پاک کردم فایده ای ...
۲۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکثر کاربران تلگرام بعد از مدتی با مشکل باز نشدن گالری و عکس ها و فیلم های به اشتراک گذاشته شده مواجه می شوند.برای رفع این مشکل دو روش ...

برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید - دیتا ...

www.data-link.ir/1394/04/.../برای-حل-مشکل-باز-نشدن-تلگرام-اینجا-را-ک...
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باز نشدن فیلم و عکس در تلگرام ویا دانلود نشدن فیلم و عکس در تلگرام نیز ... نکته:اگر از اینترنت منزل(وای فای) استفاده میکنیدو مشکل فعالسازی تلگرام را ... در این روش تنها در صورتی که توسط نسخه‌ی تحت وب تلگرام از گروه خارج ...

حل مشکل لود نشدن عکس ها در تلگرام - گروه نرم افزار

gswa.tk/tag/حل+مشکل+لود+نشدن+عکس+ها+در+تلگرام
تلگرام,آموزش کامل تلگرام,آموزش تصویری تلگرام,پیدا کرردن افراد در تلگرام با ... مشکل لودینگ تلگرام,حل مشکل فرستاده نشدن کد تایید,حل مشکل لود نشدن عکس ها ...
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسانیکه مشکل بازنشدن عکسو دارن. آموزش شماره ۲. توجه نمایید این آموزش فقط برای حل مشکلعدم لود عکس و استیکر می باشد. اگر در تلگرام مشکل ...

5راه‌کار حل مشکل باز نشدن عکس‌ و ویدیوهای تلگرام - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../5راه‌کار-حل-مشکل-باز-نشدن-عکس‌-و-ویدیوهای-...
۱ روز پیش - دزدی از بانک‌ها با ماسک بازیگر فیلم «جیغ» +عکس · رویارویی ال‌جی و ... 5راه‌کار حل مشکل باز نشدن عکس‌ و ویدیوهای تلگرام. بسیاری از کاربران تلگرام ... آموزش حل مشکل بارگذاری نشدن عکس‌ها و ویدیوها در تلگرام. در صورتی که به جای ...

رفع مشکل دانلود نشدن عکس و فیلمم در مسنجر تلگرام - انجمن ...

forum.shopkeeper.ir › انجمن › بخش متفرقه › گفتگوی آزاد
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 3پست - ‏3 نویسنده
... عکسی و فیلمی بفرستن همچنین هیچ عکس و فیلمی رو هم نمیتونن دانلود کنن این مشکل وقتی به وجود ... این مشکل وقتی به وجود میاد که فایل های کش تو تلگرام خیلی زیاد میشه و اگه گوشی پردازنده ... کسانیکه مشکل بازنشدن عکسو دارن ... بهم گفتند حذف کنم دوباره نصب کنم انجام دادم درست نشد اما با این روش درست شد .

روش حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام - نمناک

namnak.com/25728-باز-نشدن-عکس-در-تلگرام.html
عکس در تلگرام و راه حل باز نشدن عکس در تلگرام و مشکل باز نشدن عکس در تلگرام و باز نشدن فیلم در تلگرام و لود نشدن عکسها در تلگرام و روش حل مشکل تلگرام را در ...
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توجه : این راه حل ها فقط برای مشکل بازنکردن عکس در تلگرام نیست ... اصولا باید ۴ تا پوشه را مشاهده کنید که شامل تصاویر ، فیلم ها ، پرونده ها و صدا های شما در تلگرام میشود . ... این دو راه حل روش هایی برای رفع مشکل بازکردن تصاویر در تلگرام بود ... تلگرام عکس باز نمیکنه حل کردن مشکل عکس های تلگرام دانلود نکردن ...

روش حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام | فیدگاه

feedgah.com/.../9179/روش-حل-مشکل-باز-نشدن-عکس-و-فیلم-در-تلگرا/
۱ ساعت پیش - روش حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام شبکه تلگرام با وجود کارایی و قدرت بالا و همچنین محبوبیت بسیار دارای مشکلاتی از قبیل باز نشدن ...

برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید! - مجله ...

www.dustaan.com/برای-حل-مشکل-باز-نشدن-تلگرام-اینجا-را-کل/
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجله انلاین دوستان : اخیراً برخی از کاربران خصوصاً کاربرانی که از طریق ADSL خانگی به تلگرام وصل می‌شده‌اند دچار مشکل شده و وصل نمی‌شوند.

آموزش تلگرام(telegram) + رفع مشکلات تلگرام - AriaMoons

www.ariamoons.com › آموزش
پاسخ: شما می توانید از این آموزش برای خارج شدن از اکانت تلگرام استفاده کنید. سوال: در تلگرام نمی ..... من تلکرام رو کوشیم نصب کردم اما فیلم و عکس هام باز نمشن.
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این روش هیچ کدام از گروه ها ، عکس ها ، فیلم ها و فایل های شما حذف نشده و تمام ... در این روشبه طور کلی تلگرام شما بهینه شده مشکل لود شدن عکس ها به ...

مشکل در باز شدن عکس و ویدیو بعد از آپدیت کردن تلگرام - ...

www.i-phone.ir › انجمن › iPhone › سؤالات و مشکلات در مورد آیفون
۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 3پست - ‏2 نویسنده
سلام امروز برنامه تلگرام رو در ایفون 6 پلاس ورژن 8.1 آپدیت کردم الان عکسها و ویدیو های در یافتی را باز نمیکنه علت و راه حل ؟ با سپاس ...
۱ ساعت پیش - شبکه تلگرام با وجود کارایی و قدرت بالا و همچنین محبوبیت بسیار دارای مشکلاتی از قبیل باز نشدن عکس و فیلممی باشد.اما با تمامی مشکلات راه ...

علات باز نشدن عکس در تلگرام - دانلود رایگان با لینک مستقیم

axahang.rozblog.com/post/4803/علات-باز-نشدن-عکس-در-تلگرام/
تلگرام · آموزش تصویری حل مشکل باز نشدن عکس ها در جست و جوی گوگل. ... May 11, 2015 - علت مسدود شدن ... علت باز نشدن عکس و فیلم تلگرام اندروید - اندرویدینه.
۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام یک جوک. با سلام دلیل ... سلام من تلگرامم نه عکس نه فیلم بازنمیشه گوشیم honor6 هست لطفاراهنماییم کنید .

آموزش کامل کار با مسنجر تلگرام - Telegram - پی سی لند

p30land.com › آرشیو آموزش ها و ترفند ها
آموزش کامل کار با مسنجر تلگرام اندروید ,نحوه ی تغییر نام کاربری در telegram ,بلاک ... حل مشکل لودینگ با سرعت پایین ، فرستاده نشدن کد تایید ، کانکتینگ ، لود ..... سلام برای حل مشکل لود نشدن عکس و فیلم و کلا فایل‌های صوتی در تلگرام چکار ...

آموزش رفع مشکل کندی و لود نشدن عکس و فیلم در تلگرام ...

nextroid.ir/آموزش-رفع-مشکل-کندی-و-لود-نشدن-عکس-و-فیل/
۱۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تمام عملیات فقط در کمتر از ۵ ثانیه بدون پاک شدن ذره ای از اطلاعات. بدون نیاز به نصب مجدد نرم افزار و یا کارهای جانبی اضافی …. افزایش سرعت در ...

روش حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام | News File

newsfile.ir/news/روش+حل+مشکل+باز+نشدن+عکس+و+فیلم+در+تلگرام
شبکه تلگرام با وجود کارایی و قدرت بالا و همچنین محبوبیت بسیار دارای مشکلاتی از قبیل باز نشدن عکس و فیلم می باشد.اما با تمامی مشکلات راه کارهایی در تلگرام ...

اموزش رفع مشکل دانلود نشدن فیلم وعکس های واتس اپ - کینگ ...

www.king2net.com/اموزش-رفع-مشکل-دانلود-نشدن-فیلمعکس-ها/
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اموزش رفع مشکل دانلود نشدن فیلم وعکس های واتس اپ ... برای شروع ابتدا تلگرام را باز کنید و در صفحه اصلی تلگرام بر روی .... سلام من وای فای دارم سرعت دانلود خوبه ولی عکس و فیلم واتس اپ دان نمیشه ممنون میشم راه حلی بهم بدید؟
حالا از صفحه ای که برای شما باز شده است بر روی آیکون+ تب کنید و از بین مخاطبین فردی که قصد دارید بلاک کنید را انتخاب کنید. ... آموزش رفع مشکل اتصال به نرم افزار تلگرام اندروید : ... اضافه شدن امکان تماس صوتی در تلگرام با کالگرام. ...... سلام من نسخه جدیدی که گذاشتین رو نصب کردم ولی بازم ارسال عکس و فیلم برای گروه های ...

حل مشکل باز نشدن عکس و فایل ها در تلگرام | ROKN AFZA ...

https://www.linkedin.com/.../حل-مشکل-باز-نشدن-عکس-و-فایل-ها-در-تل...
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکثر کاربران تلگرام بعد از مدتی با مشکل باز نشدن گالری و عکس ها و فیلم های به اشتراک گذاشته شده مواجه می شوند.برای رفع این مشکل دو روش ...

حل مشکل باز نشدن تصاویر ویدیوهای تلگرام | جستجو | atuo-link

atuo-link.ir/list/حل+مشکل+باز+نشدن+تصاویر+ویدیوهای+تلگرام.html
آموزش رفع مشکل کندی و لود نشدن و عدم نمایش تصاویر و ویدیوهای تلگرام ... افزایش سرعت لود تصاویر و ویدیوها و رفع مشکل لود نشدن تصاویر و فیلم ها عده ای از ...

مشکل لود نشدن عکس در تلگرام - تنکیو

10q.ir/مشکل-لود-نشدن-عکس-در-تلگرام.html
مشکل لود نشدن در تلگرامعکس های سلام برای حل مشکل لود نشدن عکس و فیلم و کلا فایلهای ... آموزش رفع مشکل کندی و لود نشدن عکس و فیلم در تلگرام نکست روید.

حل مشکل پر شدن حافظه و افزایش سرعت تلگرام - مجله فارسی ...

permag.ir › همه مطالب › تکنولوژی › تکنولوژی برنامه های موبایل
۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حل مشکل پر شدن حافظه و افزایش سرعت تلگرام تلگرام داری بخون ... آموزش ساخت ... عکس ها و فیلم های ارسالی دیگران بصورت خودکار برای شما دانلود شده و در داخل ... حتما این کار را بکنید برنامه تلگرام را باز کنید و به قسمت تنظیمات ...

سوالات و مشکلات درباره تلگرام - پرسش های رایج در ... - سانی وب

saniweb.ir/156/سوالات-و-مشکلات-درباره-تلگرام.html
سیاست حریم خصوصی تلگرام بدین گونه است که به شما اجازه می دهد عکس های کنونی و ... با کمک این آموزش «جلوگیری از هک شدن تلگرام» امنیت تلگرام خودتان را بسیار بالا ..... برای خارج شدن از کانال هم باید روی نام کانال بزنید بعد از صفحه باز شده آخرین .... در سایت اصلی تلگرام جهت حل این مشکل بیان شده ایمیلی با موضوع spam به ...

آموزش حل باز نشدن عکسها و کلیپ ها در تلگرام - مهر پارسی

mehrparsi.ir › مطالب آموزشی › آموزش کامپیوتر و اینترنت
۲۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احتمالا شما هم جز اون دسته از افردی هستید که این روزها هنگام استفاده از تلگرام پس از مدتی به مشکل باز نشدن تصاویر و ویدیو ها بر می خورید و این ...
افزایش سرعت لود تصاویر و ویدیوها و رفع مشکل لود نشدن تصاویر و فیلم ها ... مشکلات لود ... آموزش رفع مشکل کندی و لود نشدن عکس و فیلم در تلگرام | نکست روید
نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام | یک جوک . 16 جولای 2015 . ... دانلود تلگرام اندروید Telegram v3.1.1 + آموزش رفعمشکل اتصال . 19 جولای 2015 ... آموزش رفع ...

حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام - خانه

www.keder.ir/tag/حل-مشکل-باز-نشدن-عکس-در-تلگرام
باز نشدن و مشکل ذخیره عکس در تلگرام ... نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام حالت اول: حافظه گوشی شاید بگید : حافظه ... معرفی کامل ویندوز ۱۰ / آموزش ۲۸ دی ۱۳۹۴.

آموزش رفع مشکل کندی لود نشدن عو فیلم در تلگرام

iruni.ir/search/?q=آموزش+رفع+مشکل...لود+نشدن+عو+فیلم...تلگرام
آموزش رفع مشکل کندی لود نشدن عو فیلم در تلگرام ... مشکل بازنشدن عکس و ویدئو در تلگرام به این دلیل اتفاق می افتد که جانگ فایل و فایل های اضافی در گوشی شما ...

روش حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام | بروز باش

berozbash.ir/1394/10/.../روش-حل-مشکل-باز-نشدن-عکس-و-فیلم-در-تلگ...
۲۲ دقیقه پیش - مشکل باز نشدن فیلم و عکس در تلگرام. شبکه اجتماعی تلگرام با وجود امکانات و دسترسی آسان به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی مخصوصا در ...

مشکل لود نشدن تصاویر تلگرام

cloopfun.ir/مشکل-لود-نشدن-تصاویر-تلگرام/
نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام | یک جوک‎ ... آموزش کامل کار با مسنجر تلگرام - Telegram - پی سی لند‎ ... سلام برای حل مشکل لود نشدن عکس و فیلم و کلا ...‎
اما دلیل ارسال نشدن و راه حل این مشکل از زبان تلگرام: //هنگامی که ... همچنین با اندکی صبر در حدود ۷ روز و عدم چت با مخاطبین ناشناس اکانت شما به حالت قبل باز میگردد.

رفع مشکل تلگرام در لود عکس کلیپ فیلم ... - دانلود جدید

film.freedownloadnewr.com/.../رفع-مشکل-تلگرام-در-لود-عکس-کلیپ-...
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفع مشکل تلگرام در لود عکس کلیپ فیلم استیکر جدید 2016 رفع مشکل تلگرام آموزش رفع مشکل اتصال نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام ...

باز نشدن کانال های تلگرام

twr.ir/باز+نشدن+کانال+های+تلگرام+
نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام | یک جوک حل مشکل باز نشدن عکس های تلگرام ... آی تی رفع مشکل باز نشدن عکس در تلگرام علت باز نشدن عکس در تلگرام/عکس ها و فیلم - … ... پی سی دراپ - آموزش تصویری حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کانال تلگرام اپل اپس ... بازدید : 2,845; آموزش اختصاصی انتقال موزیک و فیلم در آیفون،آیپاد و آیپد با آیتیونز .... مشکل عدم روان بودن این بخش از آی او اس ۸ به آی او اس ۹ نیز سرایت کرده است. ..... برای حل مشکل اجرا نشدنسیبچه از این راه برید ...... من ios ام رو به ios9.1 ارتقا دادم ولی همه ی اطلاعاتم مثل عکس، ویدیو و …

علت کند شدن تلگرام + روش های افزایش سرعت آن - هفت گنج

7ganj.ir/علت-کند-شدن-تلگرام-روش-های-افزایش-سرعت/
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر با مشکل کندی سرعت و لود نشدن تصاویر و … ... ابتدایی ترین راه حل برای رفع مشکل کندی تلگرام clear history است. ... ولی فراموش نکنید که با انتخاب این گزینه تمام تصاویر و فیلم ها در گالری گوشی شما ذخیره میشوند .... جاذبه های جهان · مهارتهای کامپیوتر و اینترنت · مد و مد گرایی · متفرقه · عکس و کلیپ های جالب ...
۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پشتیبانی تلگرام برای ارسال ایمیل و حل مشکل ارسال پیام Telegram support مشکل دانلود نشدن عکس وفیلم در تلگرام آموزش ارسال ایمیل ... صفحه از تلگرام برای شما باز می شود که می توانید سوال یا مشکل خود را بیان کنید و راهحل را ...
با سلام دلیل باز نشدن عکسهای تلگرام میتونه پر شدن حافظه گوشی شما باشه (به ادامه مطلب مراجعه کنید). دانلود و آموزشنصب ... حدود 5 گیگ حافظه خارجی پر از فیلم و ...
۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای حل این مشکل دو راهکار وجود دارد که راهکار اولی به صورت موقتی مشکل ... در این روش هیچ کدام از گروه ها ، عکس ها ، فیلم ها و فایل های شما حذف نشده و تمام چت ... در این روش به طور کلی تلگرام شما بهینه شده مشکل لود شدن عکس ها به طور ...

پرسش های رایج درباره تلگرام + پاسخ (شما هم بپرسید!)

mohandeseit.ir › آموزش › آموزش نرم‌افزار
۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکنون اگر عکس های تان آماده است یعنی اگر اندازه اش ۵۱۲*۵۱۲ پیکسل است و ... روش دیگر این است که در محیطی خصوصی آی دی تلگرام را با @ آغاز آن بنویسید و ارسال نمایید. .... برای حل مشکل تان از ما در اینجا+ پس از عضویت سوال بپرسید! ... میخواستم بدونم چطوری میشه تیک خوانده شدن پیام را در تلگرام مخفی کرد
در ادامه مطلب روش غیر فعال سازی دانلود خودکار فیلم و عکس در تلگرام را آموزش خواهیم داد. ابتدا برنامه تلگرام را ... پس از باز شدن منو کشویی گزینه Settings را انتخاب کنید. در صفحه .... تلگرامی [ 589]. چگونه مشکل Shake To Undo آیفون را حل کنیم؟

فرستادن عکس و فیلم در تلگرام - farapardaz

farapardaz.blogsky.com/1394/09/.../فرستادن-عکس-و-فیلم-در-تلگرام
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 3- آموزش ارسال عکس ، ویدئو و کلیپ در تلگرام - بخش آموزش آسارایان. 25 مه 2015 ... آموزش ... 6- نحوهحل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام | یک جوک.

علات باز نشدن عکس در تلگرام

www.iq9.ir/ssearch/4497/علات-باز-نشدن-عکس-در-تلگرام/
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلگرام · آموزش تصویری حل مشکل باز نشدن عکس ها در جست و جوی گوگل. ... May 11, 2015 ... علت باز نشدن عکس و فیلم تلگرام اندروید - اندرویدینه ...

آموزش کامل کار با تلگرام – Telegram گروه تلگرام معرفی ...

www.mojerasa.ir/.../آموزش%20کامل%20کار%20با%20تلگرام%20–%20...
۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش موج رسا, آموزش نحوه کار با مسنجر تلگرام -Telegram ..... سلام برای حل مشکل لود نشدن عکسو فیلم و کلا فایل‌های صوتی در تلگرام چکار ...
۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفع مشکلات تلگرام در IOS- ترفندهای تلگرام در ios - آموزش نصب تلگرام ... محبوب تلگرام با اختلالاتی در این اپلیکیشن مواجه شده اند از جمله قطع شدن های .... پاکش میکنه و عکس و فیلم هم باز نمیکنه تازه اپدیت کرده ایا باید اینو پاک ...

رفع مشکل باز نشدن مسنجر تلگرام Telegram | شبکه اینترفر

www.inter4.ir › آموزش › آموزش کامپیوتر
برای حل مشکل باز نشدن تلگرام Telegram در اندروید ، ios و یا کامپیوتر چه کنیم؟ از دلیل ... ۲۲ شهریور, ۱۳۹۴ ۳:۳۳ ق٫ظ آموزشکامپیوتر دیدگاه خبر اینترفر نمایش: 499 بار کد خبر:16496 ... تلگرام در سراسر جهان دچار اختلال شد + عکس ..... فیلم / مراسم بازکردن جعبه سیاه جنگنده روسیه · سلفی مجری محبوب دهه شصتی ها با فرزندش + عکس ...
۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفع هنگ کردن مشکل تلگرام : تلگرام نیز به تازگی دچار مشکلاتی شده است در این ... توی هر گروهی که هستین این مراحلی که میگم و طی کنین و همه ی عکس و فیلم ها و ... الان در گروه بالا ۲۲۵ عکس ذخیره شده، میتونید روشکلیک کنید و هر عکسی که ... برین و پیداش کنین بعد از پیدا کردن پوشه قبل باز کردن پوشه Cache ...

مشکل عدم نمایش فیلم،عکس،صدا در واتس اپ ، وایبر ...

polsaz.com/.../مشکل-عدم-نمایش-فیلم،عکس،صدا-در-واتس-اپ-،-وایبر-،-ا...
بررسی مهم ترین و شایع ترین علل مشکلات مالتی مدیا. دلایل و راه حل باز نشدن یا دانلود نکردن عکس و فیلم و صدا در برنامه های واتس اپ ، وایبر ، اسنتاگرام ، تلگرام و ...

رفع مشکل سیاه شدن پخش فیلم در KMPlayer (5) - بخش آموزش ...

www.learning.asarayan.com/آموزش.../2765-رفع-مشکل-سیاه-شدن-پخش-...
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مواقعی یک فیلم را در KMP باز نمایید اما در این هنگام ... امیدوارم با استفاده از روش فوقمشکل تصویر دهی در KMP شما برطرف گردد.

علت کند شدن تلگرام + راه حل قطعی - جوان فا

www.javanfa.ir › عمومی و متفرقه › آموزش های جالب
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش حل کردن مشکل کند شدن برنامه تلگرام ... ببینید تلگرام مثل وایبر عکس ها و ویدیو هارو توی گالری شما نمیاره و یجورایی انگار که اصلا ذخیره نشده اما در ... حل اینه که روی اسم گروه تپ (کلیک) کنید و قسمت Shared Media رو باز کنید هرچی توش هست رو پاک کنید. .... واکنش پوریا پورسرخ به جوک های سریال کیمیا.
باز نشدن فیلم و عکس در تلگرام ویا دانلود نشدن فیلم و عکس در تلگرام نیز گاهی با ... هاقابل رفع ... برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید - دیتا لینک ... مژده به تمام کاربران عزیز روش جدید و تضمینی برای رفع بن تلگرام برروی سایت .
۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای حل مشکل لود نشدن عکس و فیلم و کلا فایلهای صوتی در تلگرام چکار باید بکنم؟ ... آموزش جلوگیری از دانلود خودکار عکس ها و فیلم ها در تلگرام .
۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای شروع ابتدا تلگرام را باز کنید و در صفحه اصلی تلگرام بر روی دکمه ... می‌برند، ذخیره نشدن عکس‌ها وفیلم‌های دریافت شده از تلگرام در گالری است. ما در این مطلب قصد داریم نحوه حل این مشکل را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

افزایش سرعت تلگرام - ترفندها و آموزشها - کوتوله ها

kotoleha.com/افزایش-سرعت-تلگرام-ترفندها-و-آموزشها/
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین و کم هزینه ترین روش تبلیغ در تلگرام ... اگر تلگرام شما کند شده است ، یا نمیتوانید عکس یا فیلمدانلود کنید و اگر ... کوتوله ها) به صورت کامل توضیح داده میشود این مشکلات را رفع کنید. ... این پوشه محل ذخیره سازی تمام عکسهایی میباشد که شما در گروهها باز میکنید ، عکس پروفایل کاربران در گروهها و …
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش غیرفعال کردن دانلود خودکار تصاویر و فیلم ها در تلگرام ... ۳- پس از باز شدن منو کشویی گزینه Settings را انتخاب کنید. ... ترفند جستجوی بدون مشکل نام کاربری در تلگرام · آموزش گذاشتن رمز عبور (Passcode) بر رویتلگرام ...
مشکل تلگرام منمشکل تلگرام من مشکل آپلود کردن عکس و فیلم از گالری در تلگرام ... غیر فعال کردن تلگرام ؛ آموزش حذف حساب کاربری تلگرام علم فردا6 ژوئن 2015 تنها ... حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام دختر23 نوامبر 2015 خب اگر نتونستید این ...

حل مشکل ریپورت در تلگرام | زد ایکس ان

www.zxn.ir/حل-مشکل-ریپورت-در-تلگرام.html
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما دلیل ارسال نشدن و راه حل این مشکل از زبان تلگرام: //هنگامی که … ... آموزش رفع ریپورت در تلگرام –عکس های خفن|مطالب لورفته … ..... در چند روز گذشته پیام های زیادی راجب لود نشدن تصاویر و فیلم ها و استیکر های تلگرام به دستم ...
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای بسیاری از کاربران جای سوال است که تصاویر، فیلم ها، فایل های موزیک و صوت ها و … ... داریم مکان دقیق ذخیره سازی فایل های دانلود شده توسط تلگرام را به شما آموزش دهیم. .... برای اینکه مشکل حل شود باید در تنظیماتتلگرام گزینه Save to ... نمیشن و داخل پوشه تلگرامم ک اجرا میکنی باز نمیشن کامل هم دانلود شدن.

نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام | پرشین وی

persianwe.com/tag/نحوه-حل-مشکل-باز-نشدن-عکس-در-تلگرام
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سری جدید عکسهای عاشقانه و رمانتیک · دانلود فیلم سقوط جرثقیل در مکه · سید علی طباطبایی بازیگر جوان ... حل مشکل لود نشدن نرم افزار تلگرام.
۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Jun 15, 2015 - آموزش کامل کار با مسنجر تلگرام اندروید ,نحوه ی تغییر نام کاربری در telegram ... سلام برایحل مشکل لود نشدن عکس و فیلم و کلا ...

آموزش جلوگیری از دانلود خودکار عکس ها و فیلم ها در تلگرام

mobology.ir › آموزش ها و مقالات موبایل › آموزش ها › Android
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش بسیار ساده ولی کاربردی غیرفعال کردن دانلود خودکار عکس ها و فیلم ها ... در نرم افزار تلگرام , هنگامی که برای شما یک عکس و یا یک فیلم ( و یا یک ... یک منوی کشویی از سمت چپ باز خواهد شد . .... آموزش جلوگیری از هک شدن در تلگرام .... Mr. Mobology: سلام اگر مشکل بقیه دوستان هم از این روش حل بشه , به آموزش با.

فهمیدن بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block ...

avangha.blog.ir/.../فهمیدن-بلاک-شدن-خارج-شدن-از-بلاک-در-تلگرام-Tele...
۱۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با بلاک شدن عکس پروفایل فرد مقابل برای شما نمایش داده نمی شود یعنی اگر شما .... در این مطلبآموزش بازگرداندن حساب بیتالک…,حل مشکل بلاک شدن در بیتالک و .... سلام من گروه های زیادی تو وایبر داشتم و ورود و خروج پیغام و فیلم تو گوشیم خیلی . .... ۲۱- امکان خروج از تلگرام های دیگه ای که در جای دیگه ای باز کردید.

آلپ گروه - برای حل مشکل باز نشدن تلگرام | جستجو |

alpgroup.ir/list/برای+حل+مشکل+باز+نشدن+تلگرام.html
آموزش رفع مشکل کندی و لود نشدن و عدم نمایش تصاویر و ویدیوهای تلگرام .... (عکس نوشته و پندهای آموزنده)https://telegram.me/sokhanenabکانال فیلم های سینمایی و ...
۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر شما هم با مشکل کمبود فضای حافظه روبرو هستید و یا عکسهای تلگرامتان باز نمی شود ... لازم است در این آموزش همراه ما باشید تا با روش حل این مشکل آشنا شوید. ... کانالها برای هرچه بیشتر دیده شدن ، برای تبلیغ کانال خودفیلمهای چند ...
»آموزش بلاک کردن فرد در تلگرام , واتس آپ , وایبر , لاین , بیتالک, 0, 82, admin. »دانلود نرم افزار رمز ... »آموزش حل مشکل توقف برنامه ها در گوشی و تبلت های اندروید, 0, 35, admin ... اکثر افراد فکر می کنند کار فتوشاپ تنها افکت گذاری و ویرایش عکسهاست . .... آموزش جلوگیری از باز شدن پاپ آپ,prevent the opening of a pop up in.

آموزش حل مشکل توقف برنامه ها در گوشی و تبلت های اندروید - ...

shabhayetanhayi.ir › آخرین های ترفند و اطلاعات عمومی › ترفندهای موبایل
۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود تمامی قسمت های سریال درحاشیه 2 (قسمت 11) - 1,096 views ... تصاویر خنده دار برای گروه و مدیر گروه لاین , وایبر , واتس آپ , تلگرام - 106,332 views ... آموزش حل مشکل توقف برنامه ها در گوشی و تبلت های اندروید ... و اما پاک کردن Cache، اطلاعات ذخیره شده‌ای را که امکان لود شدن سریع‌تر ..... آخرین های تصاویر و عکس.

رفع مشکل باز نشدن برخی فایل های دانلود شده توسط کاربران

mihandownload.com › ترفند و آموزش › اموزش های جالب
۳۰ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - در راستای حل این مشکل دوست عزیز ما اقای حمید داورزنی عضو گروه کوچک ... اموزش رفع مشکل ان زیپنشدن برخی فایل ها برچسب: باز نشدن فایل زیپ.

آیا تلگرام شما هک شده است؟ - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir/fa/news/5252843/آیا-تلگرام-شما-هک-شده-است
درست است که پیام رسان تلگرام به لطف سرعت بالا، امنیت و استیکرهای جذابش ... جستجوی بدون مشکل نام کاربری در تلگرام حل شد! ... تازه فهمیدم هک شدم،ب همین روش رفتم و پاک کردم اصلا نتونستم ببینم توسط کی هک شدم. ..... سلام بخشید خواستم ببینم راهکار مقابله با هک شدن عکس وفیلم وپیام تو تلگرام چیه چطوری میشه با هک شدن ...

تلگرام برای سیمبین - خرید vpn

www.kenyo.asia/topics/تلگرام-برای-سیمبین
3 ا کتبر 2015 فیلتر شکن تلگرام نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام | یک جوکJul ... دیگران,دانلود فیلم آموزش هکتلگرام,آموزش هک کردن گروه تلگرام,خرید …

چگونه مشکل باز نشدن تصاویر تلگرام را حل کنیمخبرها | خبرها

www.khabarha.org/چگونه-مشکل-باز-نشدن-تصاویر-تلگرام-را-حل/
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه فناوری چگونه مشکل باز نشدن تصاویر تلگرام را حل کنیم ... اتفاق می افتد ، برای حل این مشکل ما امروزروش های مختلفی را برای شما عزیزان ... مشکل بازنشدن عکس و ویدئو در تلگرام به این دلیل اتفاق می افتد که .... دانلود سریال| دانلود فیلم با لینک مستقیم l خرید قرص چاقی| پاپ آپ | تعمیر و ترمیم سازه های بتنی|.

5راه‌کار حل مشکل باز نشدن عکس‌ و ویدیوهای تلگرام صبح ...

khabarche.ir/.../5راه-کار-حل-مشکل-باز-نشدن-عکس--و-ویدیوهای-تلگرام
۱ روز پیش - صبح دوشنبه بیست و هشتم دی ماه 1394 خبر 5راه‌کار حل مشکل باز نشدن عکس‌ و ... پیرو آن تصاویر یا ویدئوهایی که در تلگرام دریافت می‌کنند باز نمی‌شوند. ... از لحظه دستگیری تفنگداران آمریکایی تا ضیافت شام با دوغ ایرانی + فیلم ...

حل مشکل دیده نشدن عکس ها و وارد نشدن بیتالک ... - سون سافت

www.7th-soft.ir/2458/حل-مشکل-وارد-نشدن-در-بیتالک-اندروید/
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حل مشکل دیده نشدن عکس ها و وارد نشدن بیتالک اندروید ... کنید سپس نصب کنید و اجرا نمایید ip گوشی شما عوض شده بعد وارد بیتالک شود مشکل شما ها حل میشه. ... دانلود نرم افزار تلگرام صورتی اندروید – Pink Telegram ... admin-Saeed در آموزش روت اندروید ۲٫۳ تا ۴٫۴٫۴ فقط با یک کلیک بدون کامپیوتر صد درصد عملی ...

کانال تلگرام آکاایران

www.akairan.com/maghalat-persia/social/telegram-channel.html
به کانال آکاایران در تلگرام با بیش از 85000 عضو بپیوندید تا هر روزه .... ضرب) کلیپ های بروز مداحی اطلاع رسانی شود خادمین ارباب بی کفن عکس ،متن، کلیپ ..... چیزی که مشابه هست استفاده های اولیه اون با ذغال و آتش هست و به مرور زمان برقیشدن اون . ..... اجتماعی شاخه ای از فیلم مستند است که به زندگی اجتماعی و مشکلات آن می پردازد.

پاکسازی کامل ویروس های جدید اندروید بدون نیاز به فلش و پاک ...

androidgozar.com › نرم افزار اندروید › آموزشی
اما روش حل این مشکل بدون فلش و بدون پاک شدن ذره ای از اطلاعات و پاکسازی کامل این ویروس ... باز شدن خودکار صفحات تبلیغاتی در حین کار با گوشی یا مرور سایت ها و یا در حین وبگردی ... اینم شمارم کسی نفهمید بیاد تلگرام 09335922857 اول خودتونو معرفی کنید حله .... گاهی اوقات فیلم ها یا عکس های من از تو گوشی خودبخود پاک میشه
۱۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسیاری از ماها هنگام استفاده از تلگرام پس از مدتی به مشکل باز نشدن تصاویر و ویدیو ها بر می خوریم و این ... دانلود فیلم آموزش رقص عربی و ایرانی ...

عکس پروفایل واتساپ و تلگرام - جدید 95-2016

site.imageaf.com › عکس پروفایل
۲۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش کامل حذف اکانت تلگرام telegram + تصاویر اندروید سیتی25 آگوست 2016 ... نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام یک جوکبا سلام دلیل باز نشدن ... حافظه خارجی پر از فیلم و عکس بود الان حتی عکس پروفایل رو هم نمی اورد :( ...

تلگرام - تلگرام telegram

telegram.persianblog.ir/tag/تلگرام
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از هک شدن تلگرام جلوگیری کنیم نویسنده: shahram asghari شهرام اصغری ... از آن‌ جایی که نسخه‌ تحت وب تلگرام درون مرورگر اینترنتی شما اجرا می‌ .... در تلگرام تمام فیلم ها و فایل های صوتی در مسیر ویژه ای سیو می شوند که .... در شبکه های اجتماعی مشکلی رو حل نمیکنه و بر عکس ممکنه مشکلات جدیدی رو هم به وجود بیاره !

علت نشان داده نشدن عکسها در تلگرام و راه حل

www.payamsalam.ir/علت-نشان-داده-نشدن-عکسها-در-تلگرام-و-راه/
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مشکل باز نشدن عکسها در تلگرام ، دیده نشدن عکسها و سفید آمدن آنها برای خیلی از افراد پیش می آید حل مشکل این است که شما به پوشه مدیریت فایل یا ...

فیلتر شکن برای باز کردن تلگرام | خرید vpn,خرید ساکس ...

sali.asia/فیلتر-شکن-برای-باز-کردن-تلگرام.html
۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کامپیوتر برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید دانلود تلگرام ... غیرفعال کردن دانلود خودکار تصاویر و فیلم ها در تلگرام | اسکریپت ... کتبر 2015 فیلتر شکن تلگرام نحوه حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام یک رفع هنگ کردنمشکل تلگرام : تلگرام نیز به تازگی دچدانلود تلگرام اندروید آموزش ساخت ...
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نه عکس ها و نه فیلم ها و نه استیکر ها رو نشون نمیدحتی عکس های پروفایل ... بدین ، بعد میبینید که مشکلی تو باز شدن عکسها ندارین ( این روش رو که مهمتره اول توضیح داده بودم... ) ... امیدوارم مشکل شما حل شده باشه (با همون روش اول Smile ).
۱ روز پیش - 5راه کار حل مشکل باز نشدن عکس و ویدیوهای تلگرام. ... دلایل عمده‌ای که می‌تواند باعث این مشکل شود خواهیم پرداخت و سپس در همان بخش نیز آموزش رفع آن ...
می توانید فرآیند بازیابی (restore) را برای برطرف شدن مشکل امتحان کنید. .... اولین راه حل ریست کردن iPhone 6 به وسیله نگاه داشتن کلیدهای Sleep/Walk و Home است. مشکل ممکن است باز .... به زودی به مشکلات جدید و روش های برطرف کردن آن هاباز خواهیم گشت. ... کیفیت عکس هایی که با گوشی اپل 6 میگیریم خیلی پایینه .و انگار که ...

مشکل لود نشدن در تلگرام

www.arsun.ir/post/8791521/مشکل-لود-نشدن-در-تلگرام
مشکل لود نشدن در تلگرام. ... حکم اعدام برای پسر پرحاشیه تلگرام حقیقت دارد؟ ... عکس جالب بازیگران سریال معمای شاه قبل و بعد از گریم تاریخ : سه شنبه 26 آبان ...
راه حل دوم: توی برنامه واتس اپ برید و منو(علامت سه خط) را بزنید بعد گذینه contacts رو بزنید و ..... سلام دوستان برای کپیعکس فیلم و آهنگ از داخل واتس آپ به کامپیوتر اگر از ورژن 0.8.9 به بعد .... من تلگرام رو بلواستکس نصب کردم ولی audio ها رو بازنمیکنه برام. ... انشاالله که دوستانی که مشکل منو داشتن کارشون حل بشه با این روش .

حل باز نشدن تصاویر تلگرام » موبایل سنتر

www.mobile3nter.ir › تگ های مطالب
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش ترفند عوض کردن اکانت لول بالای Clash Of Clans با لول بالاتر ... موبایل سنتر » تگ های مطالب » حل باز نشدن تصاویر تلگرام .... ساخت شماره مجازی برای تلگرام, برنامه ساسنور کردن عکس و فیلم ها در اندروید, برنامه شطرنجی ...حل مشکل اندروید, حل مشکل بن شدن در بیتالک, حل مشکل سوییچ کردن اکانت در بازی ...

برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید | دانلود ...

gadimdownload.ir/tag/برای-حل-مشکل-باز-نشدن-تلگرام-اینجا-را-کل/
علت قطعی تلگرام |مدیر تلگرام علت قطع شدن تلگرام را اعلام کرد ... برچسب ها : آی تی پورت, اخبار داخلی, الف, برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید, ...

حل مشکل پخش نشدن ویدئوهای Vine در فایرفاکس - بیتوته

www.beytoote.com/computer/tarfand-i/firefox-problem1-vine.html
کامپیوتر و اینترنتترفندهای اینترنتیحل مشکل پخش نشدن ویدئوهای Vine در فایرفاکس ... ترفندهای تلگرام, پاکسازی حافظه تلگرام... برای تست کردن این مشکل می توانید این لینک را با آخرین نسخه فایرفاکس باز کنید. ... برای یافتن لینک دانلود ویدئوها از روشزیر استفاده کنید. ... در اینستاگرام فیلم های جذاب و دیدنی ببینید.
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسیاری از ماها هنگام استفاده از تلگرام پس از مدتی به مشکل باز نشدن تصاویر ... بهتره فیلم ها ، تصاویر و موزیک ها را به مموری کارت گوشی انتقال دهید تا با ... روش دوم : پاک سازی کش نرم افزار تلگرام ، تمام تصاویر و استیکر هایی که ...
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در تلگرام شما می‌توانید متن، تصویر، فیلم و هر نوع فرمت دیگری از فایلهای مختلف را ارسال کنید ... در لپ تاپ مدیا شیوه ساخت اکانت وایبر را قبلا آموزش دادیم و این بار ... پس از نصب برنامه با فشردن کلید Finish پنجره تلگرام برای شماباز می‌شود ... متن پدیدار میشود phone number not registered لطفا راهنمایی کنید ؟

برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید ...

miscellany.ir/tag/برای-حل-مشکل-باز-نشدن-تلگرام-اینجا-را-کل/
راه کارهایی برای جلوگیری از هک تلگرام : مراقب ربات ها باشید ! ... kings / دانلود و آموزش, برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید, برنامه هک تلگرام, ... دانلود فیلم جنجالی عکس های پسری با ده ها دختر · چک کردن گرامر و لغت جملات و آموزشزبان ...

تنظیمات دانلود و حل مشکل کندی تلگرام

itwnews.ir/education-c/item/897-how-to-solve-telegram-low-speed
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معمولا کند می شود و در اغلب موارد عکس ها و فیلم ها را نمایش نمی دهد. ... و ذخیره عکس ها و فیلم هایتلگرام در گوشی، راه حل هایی برای حل مشکل کند شدن تلگرام ارایه دهیم. ... در این روش باید به آدرس کَش (cache) یا همان فایل های موقت تلگرام بروید و ... البته به دلیل تعداد زیاد فایل در این پوشه، ممکن است باز شدن آن طول بکشد.
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونه کسی را در تلگرام بلاک کنیم؟, آموزشآموزش ساخت ربات تلگرام در سه سوت, ... فیلم های آموزشی اندروید ..... حل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام.

۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلام من تلگرامم نه عکس نه فیلم باز نمیشه گوشیم honor6 هست لطفاراهنماییم کنید ... سلام چرا ... نحوهحل مشکل باز نشدن عکس در تلگرام | یک جوک.

  • medita

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی